Thursday 30 June 2011

Underage

I balik ke KL lepas raya pun dengan Ekspres Wau; again kelas pertama laa.. ada kabin untuk seks, atau paling tidak pun melancap.
I digandingkan dengan seorang budak universiti tempatan.. tapi I tak taste sangat dengan budak nih. So memang I tak ada perancangan untuk goda budak nih… setakat nak tunjuk upacara melancap depan dia boleh kot.
Malam tu memang ramai budak-budak lelaki yang lepak sana-sini dalam koc-koc keretapi sebab tak ada tiket. Dan ada satu kumpulan budak lelaki yang boleh tahan jugaklah, kira dalam kategori taste I. Mereka lepak dekat je dengan kabin I.
 (Taste I macam mana? I kan professional, so lelaki tu mestilah berpakaian kemas, dan nampak bersih. )
Dan ada satu waktu I balik dari toilet, I terserempak dengan salah seorang dari kelompok budak-budak tu.. terus I bagi senyuman & lirikan menggoda.
Dia senyum balik kat I.
(Layanlah tu..)
Tapi I terus masuk kabin & kunci dari dalam.
Pukul 9mlm, budak universiti satu kabin dengan I tu dah tidur (ataupun pura-pura tidur). So I bukak laptop & layan porn sambil melancap.
(Masa tu I dah tukar pakaian; pakai boxer je.. so konek tu I keluarkan dari dalam boxer).
Makin lama I dapat lihat ada bonjolan pada seluar budak satu kabin dengan I tu…  I pun tahu yang dia pura-pura tidur, tapi syok jugak dapat tayang adegan lancap nih. Tengah-tengah syok, I dengar suara-suara budak-budak lelaki tadi ketawa dari luar kabin. So barulah I sedar – ada chance nak rasa konek malam ni.
So I keluar kabin dengan hanya boxer dan t-shirt, menuju ke arah kumpulan tadi. Terus I perkenalkan diri (tanpa dipelawa..) dan bercakap dengan gaya yang manja dengan mereka. Lebih kurang 20 minit, I bagitahu mereka yang I ni gay dan tengah horny. Mereka semakin galak. Salah seorang daripada mereka memasukkan tangan kanannya ke dalam boxer I dan meraba konek, dan melancapnya. Yang lain-lain ketawa. I cakap I nak hisap konek, nak liwat I pun boleh. Semuanya nak try..  tapi I kata kabin tu kecil, kalau dua orang boleh lah kot.
(Btw, mereka ni sebenarnya para penuntut sebuah sekolah menengah berasrama penuh di KL, dan berusia 17 tahun.)
So 2 lelaki yang pertama masuk kabin I..  budak universiti dalam kabin I masih lagi tidur.
(Atau I rasa dia masih pura-pura tidur..)
I yakinkan budak-budak sekolah tu yang budak universiti tu tidur mati.. so lepas tu aktiviti pun bermula. Mula-mula I hisap konek budak pertama sampai tegang sebab dia nak liwat I dulu. Sambil hisap, sambil I licinkan lubang dubur I dengan sabun yang disediakan KTMB dalam kabin tuh. Bila dah tegang, I terus tonggeng untuk diliwat. Budak pertama tadi terus masukkan konek dia dalam dubur I, dan upacara tarik & tujah silih berganti. Sementara itu I terus menghisap konek budak kedua.
Apa-apa pun, budak kedua tadi klimaks waktu I tengah syok melayan konek dalam dubur I dan jugak mulut I. So I pun telanlah air mani dia. Budak pertama tadi pulak klimaks lepas tu – air mani dia  pancutkan kat dalam dubur I. Kembang-kucup konek dia dalam dubur I memang cukup dirasai waktu dia lepaskan air mani.
Lepas tu budak pertama tadi keluar.. budak kedua meneruskan upacara meliwat I dengan rakus. I terpaksa tahan diri daripada membuat bising – takut jugak kena tangkap dengan penumpang-penumpang kabin sebelah ataupun penyelia keretapi. Budak yang ketiga masuk lalu “merogol” mulut I sampai dia pancut, dan terus keluar kabin. I telan air mani lagi. Budak yang kedua tadi mengeluarkan konek dari lubang dubur dan terus memasukkan dalam mulut I – dia pancut air maninya yang banyak dalam mulut I.. so I kena telan air mani lagi.
So malam tu I melayan 7 orang budak sekolah.. 4 pancut dalam mulut, dan 2 pancut dalam lubung dubur, dan seorang pancut atas bontot I. I diliwat oleh 6 pelajar sekolah malam tu, dan tanpa kondom. Ok kot, lagipun mereka tu budak sekolah semuanya.
I pulak pancut 2 kali malam tu, cukup puas. Dan budak universiti I tak pasti dia sedar ataupun tidak masa kita orang melakukan seks sejenis, tapi keesokkan paginya dia bersalam dengan I sebelum keluar kabin setelah sampai di KL Sentral – seolah-olah tiada apa-apa yang berlaku malam tadi.
So far ini pengalaman seks I paling best dalam keretapi Ekspres Wau. Hmm.. I tak sabar rasanya untuk mengecapi pengalaman yang seterusnya bersama-sama perkhidmatan tren antarabandar KTMB. :-)
 
http://lelakimelayubernafsu.blogspot.com/2011/02/underage.html

No comments:

Post a Comment