Thursday 30 June 2011

Abang N Aku Mangsanya

Aku tak tahu ingin dimulakan dimana, mungkin pengalaman ini boleh dikongsi  bersama. Masa tu ,aku berusia 7 tahun, tinggal dengan nenekku di kampung . Oleh
kerana, tv pada tahun 70an agak susah, aku terpaksa pergi rumah jiran untuk  melihatnya. Adalah seorang abang tu di gelar "N" berusia dalam 18 tahun. Tiap kali aku kerumahnya, tak kira siang atau malam akan senantiasa merenung aku. Tidak  dinafikanlah aku ni gak cute sikit. Walaupun masih kecil. Pada suatu hari, kira-kira jam sekitar 11.00 pagi, aku sedang bermain telah  dipanggil oleh si N kerumah nya kerana minta tolong panjat pokok jambu di  belakang rumahnya. tanpa syak wasangka aku ikut saja. Selepas jambu diambil, dia ajak aku menonton cerita kartun, dan aku dapat tahu  keluarganya tiada di rumah kerana kekenduri kahwin saudaranya dan keesokannya  baru balik.
 Tanpa buang  masa dia telah menarikku kebiliknya, aku jadi takut.Tatkala itu , dia terus  melucutkan seluarnya dan pertama kalinya aku lihat anu seorang lelaki kira-kira  7-8inci dengan air mazi meleleh keluar.
Sambil tengok tv, dia minta aku urutkan kakinya yang ia kata sakit kerana  bermain bolasepak semalam. Dia minta aku urut ,mula di kaki hinggalah ke peha,  aku hairan!!! Pada masa tu aku lihat anunya dah menegak di balik seluar  pendeknya. Aku hendak balik kerana aku enggan urut diatas pehanya.Tanpa buang  masa dia telah menarikku kebiliknya, aku jadi takut.Tatkala itu , dia terus  melucutkan seluarnya dan pertama kalinya aku lihat anu seorang lelaki kira-kira  7-8inci dengan air mazi meleleh keluar.Dengan berangguk-angguk serta bulu yang  telah di nipiskan sangat cantik di pandang.Dia minta aku hisap anu, mula aku tak mahu, lalu diambilnya kepala ku lalu di bawa ke celaah kelangkangnya sambil ia duduk di tepi katil. Aku terpaksa mengulumnya. Itupun setakat kepala sahaja kerana aku tak dapat memasuki mulutku  yang kecil itu. Sambil itu abg. N menyorong masuk anunya semakin dalam dan ada  ketikanya aku nak muntah kerana kemasukan anu ke dalam.
dan kira-kira 10 minit aku lihat ia mula mendengus sambil matanya dipejam dan dicabutnya anunya dari mulutku dan di pancutkan air maninya ke dadaku. dengan rasa kesuaman dan juga air yang banyak itu telah di kesat dengan seluarnya. 
Lepas itu ia membogelkan  aku, aku seperti sudah dipukau, mungkin kerana takut.Lepas itu ia membaringkan  aku sambil menghisap kemaluanku dan ia telah meludah kecelah kelangkan ku lalu  ia menghunuskan anunya ke celah kelangkangku. Pada saatu ketika ia menyucuk-nyucuk lubang anuku dengan jari, tapi ia cepat menghentikannya kerana  aku merasa sakit. Tapi ia telah mengangkat ku dengan kaki ku terkangkang dan ia  mendatangi aku dari tengah dan anunya di cuba memasuki kelubangku. bila kepala  masuk aku menjerit kesakitan, lalu ia berhenti. Dia memujuk ku agaar jangan  menangis bila lihat aku mula menangis. Lalu di teruskaan dengan memainkan anunya celah kelangkangku. Dan kira-kira20 minit, dia minta aku  hisap lagi, dan kira-kira 10 minit aku lihat ia mula mendengus sambil matanya dipejam dan dicabutnya anunya dari mulutku dan di pancutkan air maninya ke dadaku. dengan rasa kesuaman dan juga air yang banyak itu telah di kesat dengan seluarnya. Dia bersandar di dinding bilik dan aku masih dapat lihat anunya masih  mengeras seperti diminta dihisap lagi. Dia terus merenung kau sambil senyum. Selepas setengah jam ,dia telah memujuk aku agar jangan beritahu seseorang dan  telah merasuahku dengan wang RM$$. Aku terus pulang selepas dia hantar melalui pintu dapur rumahnya dengan kebingungan.

No comments:

Post a Comment