Thursday 30 June 2011

Aku dan Az - 2

Nampak dia makin gelisah dan nafas dia makin tak menentu.. errgghhh... hmmmm... hnnnsss.... aggghhh... urrrgghhhh... aku terdengar nafas dia yang makin kencang tu....dia mengerang kesedapan....

Aku teruskan menhgisap kerisnya dan mengulum telurnya yang sikit berbulu tu… dia memang menjaga batang dia dengan baik sekali…. Batangnya yang berwarna coklat cerah itu memang penuh dalam genggaman aku… aku memang puas mengulum batang dia…..

Aku dengan Az masing masing dah tak tahan dengan nafas semakin kencang… Aggghh…. Orrrrrhhhh…. Errrggghhhh… hmmmm…. Hnsnsss.. uggghhh…. Bunyi suara yang keluar dari mulut Az… aku terangsang bila dengar dengusan suara dia yang macam tu… suarang mengerang kesedapan.

Kitorang mula menukar posisi….aku pilih posis 69…. Dia ada kat bawah dan aku ada kat atas…. Batang aku yang dah tegang tu tepat ke muka dia…. Aku terus menyambung menghisap batangnya dan dia mula menghisap batang aku…. Aggghhh!!! Errrhhhh!!! Ohhhh!!!! Kini aku pulak yang mengerang sebab kesedapan bila kepala batang aku terkena lidah dan lelangit mulut dia…. Dia mula menghisap batang aku dengan perlahan dan kemudian bari dilajukan rentaknya… aku rasa semakin tak tahan dengan hisapan dia tu…

Aku pula terus mengulum kepala batangnya tu…. Kepala batang dia yang macam cendawan tu dah merah dan berkilat…. aku lancapkan jugak batangdia dengan perlahan-lahan… aggghhh!!! Errrhhhh!!! Hmmmm!!!! Az makin mengerang dengan kuat…. Badan dia sikit menggeletar kesedapan…. Aku dengan dia memang masing-masing dah tak tahan menahan kesedapan…

Lepas hampir 20 mini aku dengan Az puas menguluim dan menghisap…. Aku pulak tukar posisi ke doggie style….. aku pusingkan badan Az supaya dia merangkak…. Sambil tu… aku pulak melutut kat belakang Az… aku mula mengorak lubang keramat Az dengan jari aku…. Biar longgar sikit… senang bila aku jak jolok lubang dia dengan batang aku tu nanti….

Sambil tu… tangan kri aku terus membelai batang Az dan aku juga meramas-ramas telur dia…. Errrhhh!!!! Owwhhhhh!!! Hmmmm.. makin kuat dengusan nafas Az yang kesedapan tu.

Bila aku rasa lobang keramat Az dan sedikit okay, aku pun memasukkan batang aku yang dah menegang tu… aku tujukan betul ke lubang Az…. Aku masukkan dengan perlahan lahan… tak boleh lah nak laju-lagu sebab aku nak sedap… and aku tak nak Az sakit…. Errrhh….. errrgggghhhh… ketatnya….. memang susah sikit awalnya… dan Az pun mengadu sakit sikit… aku cakap pada dia… tahan sikit.. sakit sikit aje mula-mula… tapi nanti sedap juga….

Aku mula menujah perlahan-lahan memasukkan batang aku ke dalam lubang keramat Az….bila dan selesa… aku memulakan adegan sorong dan tarik batang aku ke dalam lubang keramat Az…

Tangan kiri aku terus mengusap belakang badan Az and tangan kanan aku masih memegang erat batang Az… Sambil aku menujah lubang Az dengan batang aku, tangah kanan aku terus melancapkan batang Az… makin laju aku jolok batang Az, makin lagu aku lancapkan batang Az….

Aggghhhh…….. eeeeeeeerrrrrrrrrrrhhhhhhh!!!!!!! Oooooohhhhhh!!!!!!!! Hhmmmmm………..Az dah tak keruan… dia dah mula kesedapan akibat lubang dia kena tujah dan jolok dan batang dia jugak kena lancap….. errrhh… aku pun mula mengerang kesedapan disebabkan batang aku dikemut oleh lobang Az yang memang ketat…..

Aku tak nak permainan tamat awa-awall…. Aku memperlahanlan kayuhan aku….. tapi tangan aku masih lagi memegang and melancapkan batang Az…. Bila dah okay sikit…. Aku lajukan balik tujahan batang aku ke dalam lubang Az Aku makin melajukan tujahan aku dan bontot aku makin menuju kedepan kebelakang.

Batang aku dah cukup masuk dengan lubang Az. Aggghhhh!!!! Aggghhh!!! Errrrggghhhh!!! Ohhhhhh!!!!! Az makin mengerang dengan lebih kuat lagi. Dia memang dah tak tahan dengan tujahan batang aku tu. Makin dia kuat mengerang,makin laju aku menutuh lubang bontot dia…

Tangan aku pula makin bertambah lagu melancapkan batang Az yang dah tegang semacam tu. Batang dia dah makin kembang dah… aggghhhh…. Errrhhhhhhh….. oooowwwhhhhh….. uuuggghhhhh….. Az mengerng menahan kesedapan….

Aku henjut bontot Az dalam lebih kurang setengah jam…. Kemutan luabng dia memang kuat…. Aku pulak yang mengerang kesedapan bila kena kemutan Az. Aggghhhhhh hhhherrrggghhhh…. Uuuuuggghhhhh….. aku makin tak tahan….. Az ayng dah tak tahan tu dah nak memuntahkan air nye……. Errrgghhh….. dia terus melepaskan dan memancut airnya…. Errghghhh… banyak giler air yang Az pancutkan….. sampai melekit tangan aku…..

Kini aku pulak yang nak memancutkan air aku…. Errrggghhhhh….. aku dah makin tak tahan….aku terus paut leher A\ bila aku dah nak sampai ke kemuncak….. errrhhhhh… aku terus memancutkan air aku ke dalam lubang Az yang ketat tu… errrhhhhhgghhhh…. Aaaaaahhhhh….. ohhhhhh…. Uuurrrrgggghhhh…. Aku dah menjerit kesedapan… entah berapa kali aku pancutkan air aku kat dalam lubang Az… aku pun dah kesedapan sangat masa tu….

Aku biarkan batang aku kat dalam lubang Az sebab dia masih lagi kemut batang aku tu….. kitorang terus berpelukan hangat…. Badan kitorang dah berpeluh tapi kitorang tak kisah….. aku peluk badan Az rapat rapat….uggghh… hangatnya….. kitorang terus berkucupan dan bercium….. macam biasa.. kitorang jugak bermain lidah sambil bercium tu….. errrhhhh….. memang sedap masa tu…..

Aku berehat beberapa ketika sambil aku dengan Az terus berpelukan…. Hhhmm….best giler masa tu…. Lepas dalam 15 minit… kitorang pun dah kembali stabil and normal…. Az ajak aku mandi sekali dengan dia…..kitorang terus bangun dan menuju ke dalam bilik air untuk mandi sama-sama…….

Hhmmmm……..bestnya….

No comments:

Post a Comment