Thursday 30 June 2011

Aku dan Az - 1

Aku sampai aje kat rumah Az, aku terus ketuk pintu rumah dia. Lama jugak dan berkali-kali jugaklah aku ketuk pintu rumah dia tapi still tak ada jawapan jugak. Mana lah pulaknya perginya dia ni. Aku cuba ketuk untuk kali terakhir. Baru lah terbukak pinti rumah dia... Az cuma bertuala aje. Laaa.... dia tengah mandi rupanya. Badan dengan rambut dia basah... padan la takde jawapan bila aku ketuk pintu rumah dia...

Aggghhhh!!! Seksinya dia ni aku tengok bila bertuala aje.... Badan dia yang basah tu.... Puting dia yang berwarna coklat tu... dengan bertuala aje... memang seksi abis lah... Stim pulak aku tengok dia macam tu.... Dia kesat-kesat pula badan dia yang basah tu... makin la aku bertambah tak tahan dibuatnya...

Aku dah bertentang mata dia dengan dia.. Aku tengok mata dia yang kuyu tu memang mengancam habis... Dia ajak aku masuk. Az terus menuju ke biliknya. Nak salin baju lah tu... Tiba2, dia berpusing and terus mengajak aku masuk ke dalam bilik dia. Hmmm.... aku pun ikut aje lah perintah dia tu.

Sampai aje kat dalam biilik, dia terus berpaling dan menghadap aku.... Mata kitorang saling dah bertentangan.. fikiran aku dah ke lain aje masa tu. Aku perasan dada dia yang dah berombak.. Aku pun sama.. hehehhehe.... Bibir aku dengan bibir dia dah bertemu dan bertaut.... Kitorang dah saling bercium mulut dah sekarang... mula dengan ciuman yang slow... ciuman tu menjadi semakin bernafsu dan bibir kitorang dah bercium bagai nak gila... dengusan nafas aku dengan dengusan nafas dia dah semakin kencang....Sambil bercium tu, kami terus bermain lidah.... bila aku sedut lidah Az, nafas dia dah makin kuat...

badan aku dgn badan dia dah terpeluk rapat.. dada aku dah bertemu dengan dada dia....Batang aku dah tegang giler masa tu.. aku dapat rasa yang batang dia pun dah keras jugak. Memang kitorang bercium dalam pelukan yang paling hangat masa tu.... Aku terus mencium pipi dna tengkuk Az... sambil tu, tangan aku terus meramas dan meraba bontot Az... Aggghh....Errrggghhhh... ohhhh.. aku terdengar dengusan Az bila aku buat macam tu.... Tangan Az membelai rambut aku sambil sebelah tangan dia meramas batang aku dari luar seluar aku.... Ahhh... ohhhh..... Az makin dah tak tahan dibuatnya...

Batang aku dah semakin keras dah masa tu.... Dah tak tahan sangat sebab tersepit kat dalam seluar dalam aku tu... Az terus membuka baju dan seluar aku. Sekarang aku hanya berseluar dalam sahaja. Aku pun terus tanggalkan tuala Az dan ternampak batang dia yang mencanak naik macam tiang bendera tu... aku pula yang tak tahan tengok batang dia yang keras dan 6 inci panjangnya tu...Lebih-lebih lagi dengan kepala dia yang berkilat and kembang macam cendawan tu...

Kami terus menuju ke katil Az and aku pun terus membuka seluar dalam aku... dah terserlah batang aku yang tegang habis tu... Bila Az nampak aje... dia terus pegang dan cengkam batang kau.. ahhhgghh.... kali ni aku pula yang tak tahan bila batang aku kena pegang oleh Az... Dia terus memainkan batang aku yang dah keras tu...

Aku terus menggomol dan mencium badan Az...Habis satu badan dia aku cium dan aku teroka sambil dia berbaring.. masa tu dia still tak lepaskan tangan dia dari batang aku...Sampai aje ke puting dia yang aku memang geramkan tu, aku terus hisap sambil lidah aku memainkan puting dia dan sekitarnya.... Tangan Az still tak lepaskan batang aku....Dia terus meramas and melancapkan batang aku.. Aggghhhhh....!! Ohhhh!!! Errrggghhhh!!! Aku memang dah tak tahan bila dia melajukan rentak melancap dia tu.... Aku pun terus mencium badannya...... Sambil tu, tangan kanan aku terus memegang batang Az and memainkan telus Az.

Nampak dia makin gelisah dan nafas dia makin tak menentu.. errgghhh... hmmmm... hnnnsss.... aggghhh... urrrgghhhh... aku terdengar nafas dia yang makin kencang tu....dia mengerang kesedapan....

p.s : aku mengantuk... nanti aku sambung lagik....

No comments:

Post a Comment