Thursday 30 June 2011

Kisah Di Tingkatan 5

Kisah ini berlaku ketika aku di tingkatan lima. Dan kejadian ini berlaku di antara aku dan kawan baik aku. Cukup aku gelar kan dia sebagai Afiq.

Afiq merupakan seorang atlet remaja. Sudah tentulah dia memiliki susuk tubuh yang mantap. Wajahnya juga adalah wajah pujaan lelaki-lelaki gay. Selama lima tahun aku telah berkawan baik bersama Afiq, namun dia tidak pernah tahu bahawa aku adalah seorang gay. Dan dia tidak tahu bahawa aku
telah jatuh cinta kepadanya.

Pada satu hari, Afiq telah menjemput aku untuk bermalam di rumahnya kerana kesemua ahli keluarganya tiada di rumah. Setibanya aku di rumahnya, Afiq mengajak aku untuk mandi bersamanya di dalam kolam renang di rumahnya. Oleh kerana kolam renang itu berada di dalam rumah, Afiq menyarankan supaya aku tidak memakai apa-apa ketika mandi di dalam kolam tersebut. Begitu juga dengan dia. Dia juga tidak memakai apa-apa pakaian pun. Kami berdua akan mandi di dalam keadaan bertelanjang bulat. Oleh kerana aku tidak mahu melukakan hati Afiq, maka aku hanya menurut sahaja kemahuan Afiq. Lagipun kami berdua adalah lelaki. Tidak ada apa yang perlu dimalukan. Walau bagaimanapun, hati aku amat gembira bercampur cuak sebab dapat melihat batang konek Afiq yang besar dan putih kemerah-merahan. Berpeluh-peluh aku dibuatnya. Jika dilihat, batang konek dia langsung tidak menampakkan yang dia adalah seorang pelajar sekolah di tingkatan lima. Aku punya batang konek pun tak sebesar batang konek dia. Mungkin dia seorang atlet sukan, jadi batang konek dia tentulah mendapat muscle practice yang hebat. Dalam hati aku hanya puas dan kegeraman melihat batang konek dia. Kami mandi di dalam kolam itu dan sesekali aku cuba menyelam untuk melihat batang konek Afiq yang besar itu dengan lebih jelas lagi. Aku tahu Afiq sedar akan perbuatan aku itu yang cuba untuk memerhatikan batang konek nya. Tapi aku tidak peduli. Ia umpama pisang di depan mata. Takkan aku nak menolaknya.

Tiba-tiba tangan Afiq meramas batang konek aku perlahan-lahan. Aku tergamam dan aku rasa teruja kerana ianya umpama lampu hijau untuk projek seterusnya. Afiq meminta aku untuk mengeringkan badan dan menunggunya di dalam bilik. Dengan sepantas kilat, aku ikut sahaja arahannya. Aku terus berbaring terlentang di atas katilnya yang besar itu. Afiq masuk ke dalam bilik lantas melompat ke arah aku. Kami bercium rakus. Umpama a French kiss dari hingga lidah ke lidah. Aku merasa puas walaupun banyak tertelan air liur Afiq.

Afiq meminta aku untuk mengulum batang konek dia yang sudah mengeras. Aku yang malu-malu kucing cuba mengawal perasaan agar tidak terlalu cepat. Namun, Afiq yang tidak sabar terus sahaja menujahkan batang konek nya yang telah keras itu terus masuk ke dalam mulut aku. Aku tidak dapat berkata apa kecuali hanya merengek kesedapan. Batang konek aku apa lagi, dah keras macam batang penyapu. Lama juga aku melolo batang konek Afiq. Hampir setengah jam. Tetapi batang konek dia tetap bertahan utuh. Aku berhenti seketika dan aku berkata pada Afiq yang aku penat. Namun Afiq tetap tidak berputus asa. Dia terus mengangkat kedua belah kaki aku ke atas, dan diletakkannya bantal di bawah punggung aku, lalu dia terus memasukkan batang konek dia yang keras dan berair itu ke dalam lubang jubur aku. Masih aku tidak menghalang. Hanya rengekan kesedapan sahaja yang aku berikan kepadanya. Pada mulanya pergerakan keluar masuk agak perlahan. Mungkin kerana lubang jubur aku yang masih suci tidak dapat memberi ruang yang besar kepada batang konek Afiq yang besar itu. Memang sakit dan pedih pada mulanya, tetapi lama-kelamaan ia menjadi semakin sedap dan nikmat. Afiq mengubah posisi dengan menggunakan kelengkang dia sebagai penahan kangkang aku. Hampir beberapa kali Afiq mengubah posisi. Batang konek aku yang tidak dapat menahan syahwat lantas memancutkan air mani yang banyak ke seluruh katil dan juga ke muka Afiq. Dengan selamba, Afiq hanya tersenyum dan menjilat-jilat air mani aku. Aku sendiri tidak mampu untuk menelan air mani, tetapi Afiq menelannya dengan penuh nikmat. Aku hanya mengetap-getap kan bibir menahan kesedapan.

Hampir satu jam setengah Afiq menjolok batang konek dia ke dalam lubang jubur aku namun dia masih tidak nampak untuk mencapai ejakulasi nya lagi. Aku cuba memberi rangsangan lebih dengan memberi rengekan dan kemutan yang lebih kuat pada batang konek nya. Ia hampir memberi kejayaan. Namun Afiq masih belum mencapai ejakulasi nya. Aku meminta agar Afiq berhenti sebentar dan membenarkan aku untuk mengulum kembali batang konek nya yang kian keras dengan urat-urat yang timbul. Aku usap-usapkan rambutnya, dan dicekau-cekau kan lehernya. Aku ramas-ramaskan batang konek Afiq dan aku memberikan ciuman yang penuh nikmat. Aku genggam rakus badan Afiq dan membiarkan dia menujah kembali kepala batang konek nya ke dalam lubang jubur aku. Kali ini lebih lancar kerana barangkali dengan air liur yang dibekalkan sebagai pelincir ke atas kepala batang konek dia.

Penujahan berlangsung selama 15 minit lagi dan aku sekali lagi terpancut kerana terlalu nikmat dan kali ini aku berasa tersangat keletihan hingga aku terjerit-jerit kesedapan. Afiq hanya menjilat dan menelan semua air mani yang aku hasilkan. Dalam beberapa ketika, aku meminta Afiq untuk menukar kepada posisi doggy style. Dan kali ini Afiq betul-betul menjadi lebih ganas. Ditampar-tampar kan nya punggung aku dan dia meneruskan aksi doggy tanpa henti. Tambahan lebih lagi setengah jam. Tiba-tiba Aifq menjerit, "ohhhhhhhhhhhhhhhhhh shitttttttttttttttttttttt I’m cumming outttttttttttttttt".

Dan dengan pantas dia mengeluarkan batang konek nya yang hampir mencapai syahwat itu dan memasukkannya ke dalam mulut aku. Aku tidak dapat berbuat apa-apa lagi kerana batang konek dia terlalu keras dan mulut aku juga susah hendak mengulum dengan lebih dalam lagi sehinggakan kepala batang konek Afiq sudah berada dekat dengan anak tekak aku. Afiq yang sudah tidak tahan lagi terus sahaja melepaskan air maninya yang memancut dengan sungguh melimpah ruah sehingga membuatkan aku hampir tercekik. Pertama kali aku melakukan adegan seks dan pertama kali juga aku dapat merasa menelan air mani panas-panas yang baru keluar dari batang konek. Aku tidak dapat hendak menggambarkan betapa nikmatnya menelan air mani ketika itu. Banyak pulak tu! Aku rasa ada jugalah dalam segelas air mani Afiq yang aku telan itu. Sebab aku rasa macam berteguk-teguk aku menelannya. Walaupun air mani Afiq rasa macam kelat-kelat tetapi nikmat yang Afiq berikan kepada aku sangat-sangat memuaskan.

Aku rasa inilah pengalaman adegan seks pertama aku yang paling best. Selepas habis sesi seks kami, Afiq hanya terbaring keletihan, tersenyum dengan pipinya yang kemerahan. Selepas kali pertama itu, hampir setiap minggu aku melakukannya bersama Afiq. Tetapi kini, kami terpaksa mengurangkan sedikit aktiviti kami kerana Afiq telah sambung belajar di UiTM Perak. Tapi aku masih lagi di JB. Aku tidak sabar untuk menunggu Afiq pulang pada cuti raya cina nanti. Kerana setiap kali dia pulang, dapatlah aku merasa batang konek nya yang semakin aku rindui itu.

No comments:

Post a Comment