Thursday 30 June 2011

Terjebak

Cerita yang aku nak sampaikan nie adalah kisah benar ketika aku berada di sebuah  asrama sekolah teknik di Utara Semenanjung, aku bukan seorang yang perwatakan yang  embut.. tetapi mungkin wajahku yang mix thailand mungkin aku jadi perhatian  disekolahku...time tu umur aku 17 tahun...dipendekkan cerita.. Aku kat asrama  tinggal seramai enam orang satu bilik...pada suatu malam masa tu hujan turun  agak lebat budak lain kebanyakan dah tidur aku lebih kurang setengah jam pun  terlelap sama...lebih kurang satu jam masa tu pukol 1 pagi aku terasa buntut ku  diraba seseorang tapi aku diamkan aje pura2 tidor... malam tu aku tidor pakai  seluar short tak pakai baju...makin lama seluar ku diluncutkan ..dan aku masih  menunggu tindakan yang seterusnya ..kini aku dah dibogelkan ..aku ingat sorang  aje rupa nya dua orang...dalam kesamaran cahaya aku amati rupanya budak dari  blok sebelah ..aku macam tak percaya aku diperlakukan sebegitu padahal aku belum  pernah bertegur sapa dengan diaorang...sorang nama Udin dan sorang lagi Faez...aku masih membatukan diri...dan diaorang mula  berani menarik bahuku mula telentang aku bingkas bangun aku..tanya apa korang  nak buat kat aku...Udin jawab."alah relaks le kami dah lama minat kat kau so malam yang dingin nie kami nak panaskan badan boleh?"...Faez mula pegang tangan  aku...Udin mencium leher dan dada aku..mula2 aku melawan juga tetapi bila nikmat  sudah terasa ..aku mula membalas setiap reaksi diaorang...aku menjadi semakin  ghairah bila Faeh mengulum penisku..Mamat dua oranag nie memang hensome  jugak...ada ciri modellinglah jugak...so masa yang sama aku menarik seluar Udin  dan mengulum penisnya juga..ki kami berada dalam posisi segitiga ...uhh  nikmatnya aku tak dapat gambarkan..peluh dingin kami mula menitis aroma badan  kami bersatu...
Faez bingkas bangun dan menghalakan batang penisnya kedubur Udin yang sedang  menindih aku..kami sama2 beralun dalam satu rentak...kini aku sudah sampai kekemuncak..akuhamburkan maniku keatas bantal yang disendal tadi ..
Udin mula menarik buntut ku dan dilapik dengan bantal...oleh kerana katil Hostel double so kami main atas lantai agar tak bergegar ..lubang keramatku mula  dijilat udin sehingga terangkat buntutku...sambil mulutku terus mengulum penis  Faez yang sedia terkangkang didepanku...tiba2 aku terasa tusukan batang penis  Udin ke duburku...terasa sakit yang amat sangat.. ditambah lagi airliurnya agar  licin.. aku menanti sambil mengembangkan otot2 duburku...kamudian dimasukan  lagi...kini tersa licin sikit..walaupun masih terasa pedih aku tahan jugak..lama  kelamaan Udin mula sorong tarik penisnya yang panjang tu lebih kurang 6"  panjangnya.. nikmat telah mengatasi kesakitanku...  batang Faez terus aku isap  sehingga meraung hampir tak pedulikan orang sekeliling yang tengah diulit mimpi Faez bingkas bangun dan menghalakan batang penisnya kedubur Udin yang sedang  menindih aku..kami sama2 beralun dalam satu rentak...kini aku sudah sampai kekemuncak..aku hamburkan maniku keatas bantal yang disendal tadi ...Udin dan  Faez masih lagi menghenjut keatas ku ..Kini Faez pula klimaks.. diatas belakang  Udin.

Aku kemutkan duburku dan tersa kehangatan mani Udin menembak kealur  duburku...Udin terdampar keatas ku sambil batang penisnya masih tertanam  diduburku...lebih kurang 15 minit kami bertiga bangun masuk bilik air cuci  badan..malam tu mereka berdua tidur dengan aku...sebab terlampau keletihan

Dan sejak peristiwa itulah aku terjebak dengan kancah gay nie...bagiku nikmat  yang lelaki beri itu tak dapat diucapkan, selama dua tahun aku tinggal diasrama  tu..kami bertiga saban malam bersama...tapi kini masing2 dah 5 tahun membawa  haluan masing2 perhubungan putus macam tu saja dan aku masih menagih cinta seorang lelaki.....

No comments:

Post a Comment