Thursday 30 June 2011

Jufri

Sudah lama aku terpikat pada Jufri, pekerja baru itu. Kadang-kadang aku tertanya-tanya pada diri aku sendiri, kenapa ada pemuda yang aku mudah jatuh hati padanya pada pandangan yang pertama. Padahal menurut selera aku rasanya Jufri tidak lah setampan mana, tapi yang menghairankan, pandangan mata aku tidak ingin lepas dari wajah dan tubuhnya setiap kali aku berjumpa atau sewaktu dia lalu di hadapan aku. Setelah aku fikir-fikirkan, mungkin tubuh badan Jufri yang agak ramping ber-athletic itu dan sikapnya yang ramah dan murah dengan senyuman yang membuat aku jadi terpikat, terhanyut dan terjatuh hati pada dirinya. Dan akhirnya aku sendiri menyedari bahawa Jufri memang mempunyai ciri-ciri ketampanan yang memukau kan. Mungkin Jufri memang tidak tampan, tapi sememangnya dia mempunyai perwatakan yang sangat jantan dan sexy!


Kebetulan di syarikat tempat aku bekerja, aku menjawat jawatan yang membolehkan aku mengakses data peribadi pekerja, oleh itu aku mencari jalan untuk mendapatkan maklumat tentang apa dan siapakah Jufri
sebenarnya. Dan dari maklumat yang aku dapat, Jufri berumur lima tahun lebih muda dari aku, 24 tahun dan berkelulusan dari universiti tempatan. Dia baru saja tamat pengajian dan terus mendapat pekerjaannya sekarang.

Waktu berlalu dan aku tidak mempersia-siakan nya. Setiap kali aku berjumpa dengan Jufri aku akan menyapanya terlebih dahulu. Sesuatu yang bukan biasa aku lakukan. Kerana aku adalah seorang yang berkeperibadian yang agak dingin dan amat berahsia. Apatah lagi aku juga perlu menyembunyikan orientasi sexual aku yang suka akan kaum lelaki. Aku perlu menjaga tingkah laku dan perbualan aku supaya aku tidak "pecah lubang" atau tanpa sengaja menunjukkan lebih perhatian atau minat aku pada keindahan tubuh atau wajah pada kaum sejenis. Tambahan pula, di syarikat tempat aku bekerja ini memang terdapat ramai lelalki-lelaki yang mantap, berkulit bersih, berwajah tampan, bertubuh athletics, berketak dan berotot.

OUTSTATION
 
Pada satu hari, boss syarikat di tempat aku bekerja memerlukan aku untuk bertugas di luar pejabat (outstation) dan kebetulan boss aku pula hanya mengajak aku dan Jufri sahaja untuk turut serta. Memang kehadiran aku diperlukan bersesuaian dengan tugas dan jawatan aku di bidang kewangan dan tugas Jufri pula adalah sebagai seorang pegawai kepada boss kami.

Seperti biasa boss kami akan menginap di sebuah hotel bertaraf lima bintang dan tentu saja aku dan Jufri perlu menginap di hotel yang sama. Dengan alasan "berhemah dalam perbelanjaan", aku mengajak Jufri untuk berkongsi satu bilik dengan aku. Jufri tidak keberatan dan kami pun bersetuju untuk menginap di dalam satu bilik yang sama. Dengan sengaja (tanpa pengetahuan Jufri), aku berbisik kepada petugas reception di hotel itu, dan meminta agar aku dan Jufri ditempatkan di dalam satu bilik yang hanya mempunyai satu katil besar sahaja yang boleh memuatkan untuk dua orang. Aku sengaja merancang seperti itu dengan harapan aku dapat untuk tidur berduaan berkongsi katil dengan Jufri. Mana tahu mungkin aku akan dapat merasakan kehangatan tubuhnya atau dapat mencabul dan memperkosa terus keterunaan Jufri. Fikiran jahat aku ini sering aku rancang kan terutama pada lelaki yang aku minat dan yang ingin aku goda dan mengajak mereka untuk beraksi adegan sex bersama dengan aku.

Ketika kami sampai di hotel tadi sudah agak lewat dan seperti biasa boss kami yang sering berdiet, tidak akan keluar untuk makan malam. Aku dan Jufri juga tidak mempunyai selera untuk makan pada lewat malam sebegitu, tambahan pula kami memang sudah kenyang dengan memakan makanan yang telah dihidangkan di dalam pesawat tadi. Maka setelah mengucapkan selamat malam kepada boss kami, kami terus ke bilik hotel seperti mana yang telah diberikan kepada kami. Jufri tidak langsung memberikan apa-apa komen bila melihat katil yang hanya terdapat satu sahaja di dalam bilik itu yang memang hanya dapat memuatkan untuk dua orang dengan dua set bantal. Mungkin Jufri tidak biasa menginap di mana-mana hotel sebelum ini sehingga dia tidak terfikir langsung untuk meminta digantikan dengan bilik yang lain yang mempunyai dua buah katil.

Aku mempelawa Jufri untuk mandi dahulu dan aku merasa terlalu gembira kerana dia tidak ragu-ragu untuk menanggalkan pakaiannya di luar bilik air. Dengan hanya berseluar dalam dan tidak berbaju dia berjalan masuk ke dalam bilik air. Di tangannya aku lihat dia menggenggam seluar dalamnya yang bersih dan sebuah beg kecil berisi dengan perkakasan mandi nya. Aku bangga kerana "dipercayakan" oleh Jufri dengan memperlihatkan tubuhnya yang separuh bogel itu. Seluar dalam yang dipakainya ketat dan kecil sehingga bulu-bulu jemput yang menghitam di atasnya kelihatan jelas oleh pandangan aku! Pemandangan itu membuatkan nafsu aku menggelegak naik hingga ke otak dan seperti ingin segera aku mencabuli dia! Tambahan pula, sewaktu aku melirik memandang ke arah tubuh Jufri, kelihatan tubuhnya yang ramping itu ternyata "ketat" dan bertonjol dengan otot-otot yang indah!

Kedua-dua otot dadanya menonjol ke hadapan dilengkapi dengan puting tetek yang ketat, tegang dan melenting di "puncak membukit di dadanya". Perutnya yang rata berhiaskan otot-otot yang membentuk six-packs dan lengannya yang berotot indah! Di bawah lengannya pula, samar-samar kelihatan menghitam
bulu ketiaknya yang agak lebat! Seakan-akan "melengkapi dan menyempurnakan" penampilannya yang jantan, dewasa dan amat kelelakian itu! Aku terpana dan terpukau oleh pemandangan yang teramat indah dan sangat merangsang jiwa, raga dan nafsu aku itu.

Debaran denyutan jantung aku terasa semakin deras dan desiran bunyi aliran darah aku seakan jelas kedengaran di telinga aku sendiri. Nafas aku berdengus kencang seperti seorang yang baru sahaja berlari berbatu-batu jauhnya tanpa henti. Batang konek aku pula menegang keras di mana seluar dalam yang aku pakai terasa seakan sesak dengan ukuran batang konek aku yang semakin membesar dan memberat!

Aku cuba untuk menenang diri aku dengan membacakan mantera dan jampi-jampi yang diajarkan oleh guru-guru kelas kebatinan aku yang juga guru-guru kelas membela-diri yang aku hadiri! Mantera dan jampi-jampi itu sepatutnya aku bacakan untuk membela diri atau untuk menundukkan seseorang jika berlaku bergaduhan atau bertengkaran. Mantera dan jampi-jampi itu juga perlu dibacakan jika aku diancam, diserang, dihina atau diperlecehkan atau jika aku perlu untuk melindungkan atau mempertahankan diri, keluarga dan harta! Tapi bukan untuk menundukkan seorang lelaki di saat aku cuba untuk mencabulnya! Walaupun begitu, aku sering sahaja menyalahgunakan dan aku akan membacakan nya ketika aku mahu menggoda atau mencabul lelaki yang aku suka! Ternyata ianya berkesan dan sangat efektif! Lelaki-lelaki yang aku bacakan mantera dan jampi-jampi itu akan tunduk, melulut dan menurut sahaja pada apa yang aku perlukan dan mereka juga akan menjadi seperti seekor kerbau yang telah dicucuk hidungnya, pasrah ketika aku cuba mencabul dan menyetubuhi mereka!

Aku terus membacakan mantera dan jampi-jampi itu berulang kali berturut-turut tidak putus-putus! Bagaikan seorang mahaguru yang sedang membacakan zikir dan berwirid: "Buddhang saranang gachami, Dammang saranang gachami, Sanghang saranang gachami", aku bacakan berterusan!

Aku berhenti membaca bacaan mantera aku dan aku tanggalkan pakaian yang aku pakai sehingga hanya tinggal seluar dalam g-string aku sahaja yang sekadar menutupi batang konek dan buah zakar aku. Seperti mana kebiasaan lelaki gay, aku hanya mengenakan seluar dalam g-string yang amat minima dan kecil. Dengan tertulis "maximum exposure" berjenama Calvin Klein yang agak mahal juga harganya. Dengan memakai seluar dalam jenis gstring seperti itu terasa seperti aku tidak memakai apa-apa, terasa sexy dan batang konek aku terasa seperti sentiasa mahu tegang secara berterusan!

Dan oleh kerana aku juga rajin memakai perfume, deodoran dan pengharum badan yang lainnya, maka badan aku juga sering berbau harum. Dan walaupun di waktu itu aku masih lagi belum mandi lagi, tapi bau badan aku tetap harum dan aku merasa yakin dengan diri aku sendiri.
 
MENCABUL JUFRI

Bunyi percikan-percikan air di dalam bilik air mula menghilang dan pintu bilik air terbuka semula. Aku lihat Jufri, yang semakin tampan, jantan dan sexy itu keluar dari bilik air. Dia hanya memakai seluar dalam yang baru dan bersih berwarna hitam yang amat kontra dengan warna badannya yang putih, bersih, ramping dan athletic itu. Baru aku sedar bahawa tubuh badan Jufri sememangnya tinggi dan besar.

Melihatkan aku yang sudah menanggalkan semua pakaian aku untuk mandi, Jufri melemparkan senyumnya yang amat menawan sekali. Tubuh badan Jufri yang hampir bertelanjang bulat itu memancarkan haruman sabun mandi yang wangi dan harum yang amat jelas. Aku tidak dapat lagi membendung perasaan berahi aku, Jufri yang sedang menunduk mengambil pakaian dari dalam beg pakaiannya aku peluk dari belakang.

Terasa seperti satu kejutan dari tubuh badan Jufri seketika ketika aku cuba memeluknya. Tapi setelah dilihatnya aku yang berada di belakangnya, dia langsung tidak beraksi apa-apa dan tidak berkata apa-apa pun. Aku lantas terus mendakap tubuhnya dan membawa badannya dekat pada dada aku yang bertelanjang itu. Dapat aku rasakan kehangatan tubuh badan dan keharuman sabun mandi yang digunakannya. Aku terus membawa Jufri ke katil dan aku telentangkan dia. Dia hanya menurut. Mungkin berkat mantera dan jampi-jampi aku bacakan tadi.

Aku segera naik ke atas katil. Antara sedar dengan tidak, aku terus memeluk dan mencium tubuhnya yang sudah separuh berbogel itu. Mulutnya aku cium dan aku lumati dengan penuh nafsu sekali, air liurnya yang beraroma ubat gigi aku hirup rakus. Tangan aku menggentel-gentel kan puting tetek nya dan memain-mainkannya. Aku juga memegang dan mengurut pada dada dan perutnya dan aku sodok-sodok kan di bahagian ketiaknya dengan jari telunjuk aku untuk merasakan betapa lebat dan hebatnya bulu ketiak pemuda tampan itu! Kemudian mulut aku turun dan menjilat di kedua-dua belah puting tetek nya yang tegang melenting dan terus turun lagi hingga ke bawah, ke perut dan ke bulu-bulu jemput pemuda tampan itu.

Aku terus menanggalkan seluar dalamnya dan seluar dalam aku sendiri. Kami kini sudah pun bertelanjang bulat. Aghh, batang konek Jufri memang besar dan tegang. Indah berlatar belakangkan bulu-bulu jemput yang menghitam lebat, tebal dan tumbuh dengan rapi! Seakan mengundang mulut aku untuk terus menjilat dan menghisapnya! Aghh! Aku tidak tertahan lagi….. Aku terus menjilat dan menghisap batang konek Jufri. Sementara itu aku menggesel-geselkan batang konek aku yang sudah teramat tegang pada bahagian tepi badannya dan pada cadar hotel yang kesat itu. Argh! Nikmat sekali!

Aku lihat Jufri tetap mendiamkan diri, pasrah dan matanya menerawang seakan-akan seperti orang yang sedang melamun. Aku tidak peduli lagi! Aku yang amat bernafsu itu menikmati dan mengerjakan tubuh bogel pemuda yang tampan dan jantan yang bertelanjang bulat itu! Sedang aku sibuk menjilat, menyedut, mengulas, dan mengurut batang konek Jufri, aku merasakan seperti satu kegelisahan muncul di tubuh Jufri dan tidak lama kemudian: CROOOOOT! CROOOOOOT! CROOOOOOT! Batang konek Jufri yang sedang aku kulum memancutkan air mani nya yang lazat, nikmat dan terasa manis dan masin dengan kuantiti yang banyak dan melimpah dengan aroma jantan yang menawan! Mungkin Jufri sudah lama tidak mengeluarkan air maninya, sebab dengan jilatan dan sedutan ringan seperti yang aku lakukan, air maninya sudah boleh terus memancut keluar! Aku merasa bangga kerana dapat menghirup dan menelan air mani Jufri terus dari saluran lubang batang konek nya!

Tiba-tiba aku seperti aku ingin untuk menikmati lubang nikmat jubur Jufri. Nafsu binatang aku kini menjelma dan mengganas. Aku bukan hanya sekadar mahu untuk menikmati tubuh badan Jufri, tapi aku juga ingin menyetubuhinya! Dengan itu, aku terus mengambil posisi di belakang Jufri. Tubuh Jufri aku pusingkan ke tepi supaya dia berbaring secara mengiring. Tangan aku dengan perlahan menguakkan belahan pahanya dan aku terus mencari lubang jubur nikmatnya yang berada di situ. Dengan susah payah,
batang konek aku yang sudah tegang itu aku sodok kan dengan kasar menembus terus dan masuk ke dalam lubang jubur Jufri yang sempit dan ketat itu. Aku dapat rasakan kegelinjangan kejutan dan kesakitan di tubuh pemuda tampan yang berbogel itu. Tanpa belas kasihan dan dengan bernafsu sekali, aku sodok-sodok kan terus batang konek aku keluar dan masuk ke dalam lubang jubur Jufri. Kedengaran rintihan, desahan dan keluhan kemungkinan dalam kesakitan atau kenikmatan dari Jufri…. AGH!.. AGH!... AGH!, setiap kali aku sodok kan batang konek aku dengan kasar menembus masuk pada otot-otot pembukaan lubang jubur nya.

Rintihan Jufri membuatkan aku semakin terangsang untuk melakukannya dengan lebih rancak lagi, semakin ganas dan semakin kasar! Maka sodok kan batang konek aku di lubang jubur Jufri sengaja aku sentak-sentakkan dengan kasar supaya Jufri dapat merasakan kenikmatan dan juga supaya kelenjar prostat-nya dapat aku tekan dengan dorongan batang konek aku, sehinggakan Jufri juga akan merasakan keenakan dan kenikmatan di batang konek nya sendiri!

Aku yakin dan pasti Jufri merasa sakit dalam kenikmatan! Nafsu jantan aku terus membara. Tangan aku, aku gunakan untuk mengocok dan memainkan batang konek, bulu jemput dan buah zakar Jufri. Sekali-sekala aku juga memainkan puting tetek nya, bahagian yang paling digemari oleh seorang lelaki seperti aku. Rupanya, meskipun baru sahaja mengeluarkan air mani sebentar tadi, tapi dengan kocokan dan rangsangan tangan aku di batang konek dan di bahagian depan tubuh nya, batang konek Jufri sekali lagi masih mampu menegang dan menjadi cukup keras dan tegang. Perkara itu membuatkan aku semakin kagum dan respek pada Jufri, si pemuda tampan itu! Setelah puas aku menyodok-nyodokkan batang konek aku di lubang jubur Jufri, aku merasa tidak mampu lagi untuk menahan air mani aku supaya tidak terpancut awal. Oleh kerana aku inginkan air mani Jufri untuk pancut sekali bersama aku, maka sambil menyodokkan batang konek aku, aku pun menyamakan kocokan tangan aku di batang konek nya. Sodok, kocok, sodok, kocok, sodok, kocok, sodok, kocok, sodok. kocok, sodok, kocok semakin cepat, dan semakin cepaat, dan semakin cepaaat, dan.... Arghhhh: CROOOOOT! CROOOOOT! CROOOOOT! CROOOOOT! Air mani kami memancut serentak dengan nikmat sekali!

EPILOGUE
Tubuh aku bermandikan peluh, begitu juga dengan tubuh Jufri. Aku merasa puas yang terlalu amat! Tidak sedikit pun ada perasaan berdosa, bersalah atau menyesal di dalam diri aku bahawa aku telah mencabul, memperkosa, dan menyodomi Jufri. Yang pasti aku merasa puas, megah dan kelesuan. Aku juga merasa bangga kerana aku dapat menakluk pemuda tampan ini! Kami berdua lalu tertidur dalam keadaan bertelanjang bulat hingga ke pagi!

No comments:

Post a Comment