Thursday 30 June 2011

Pertemuan Tanpa Diduga

pada ketika itu aku duduk lepak dekat waterfront kuching. aku  duduk seorang diri tanpa berteman ..aku lebih gemar duduk keseorangan .setiap  malam aku keluar untuk menikmati malam. Pada hari tersebut aku pergi ke sebuah restoran yang berhampiran dengan waterfront ...sebelum kesana aku terjumpa  dengan seorang lelaki kurus , kacak lalu dihadapan ku ...lelaki tersebut  seolah-olah mengesyaki aku sesuatu ..untuk menyakinkan lelaki tu pun memberanikan diriku untuk memanggilnya supaya menuju kearah ku ..aku mahu  bertanya padanya kenapa dai memandangku seperti ada sesuatu ...setelah dia pergi   kearah ku ..maka aku bertanya kepada nya tentang apa yang aku nak tanyakan tadi  ..maka dia menjawab dia hendak berjalan -jalan je kat waterfront untuk tenangkan  fikirannya..hatiku rasa tenang kembali ...selepas tu dia secara tiba - tiba  mengajakku ke sebuah restorang yang hendak ditujuiku tadi ..kebetulan pulak dia  nak perkenalkan aku kepada member-member nya yang dah lama duduk! minum kat sana ..dia kata mereka berempat dan dua dari semenanjung katanya  aku tak kisahlah semua tu ..tapi hati ku rasa malu juga kerana tiba-tiba je  lelaki tersebut nak perkenalkan aku dengan kawan -kawannya ,,aku rasa diriku  dihormati sahaja Setelah sampai disana ..aku melihat dua orang pemuda yang  sedang duduk di meja makan di sebuah restoran tu seolah-olah sedang menunggu  kedatangan kami berdua sahaja ... 
 selepas itu..mereka perlahan-lahan melucutkan pakaian ku ..kami  bertiga dalam keadaan bogel ...selepas itu .semasa aku bercumbuan dengan si M  yang menjeling aku tu ..tiba -tiba aku terasa lubang jubur ku hendak dimasukkan  objek .... 
Sebaik sahaja aku diperkenalkan kepada mereka ..aku disambut  dengan layanan yang begitu baik sekali ..mereka menyambutku seperti menyambut  orang yang terhormat sahaja ..aku amat terharu sekali ketika itu ..tidak lama  kemudian aku minta izin kepada mereka supaya membenarkan aku pergi ketandas  sekejap..selepas selelsai ketandas aku duduklah kat restoran tu ..tidak lama ku  duduk tiba-tiba salah seorang daripada dua orang lelaki yang duduk tadi  menjeling semacam kearah aku ..aku rasa malu sedikit dengan pandangan manja dia  tu ..aku pun membalas pandangan nya dengan sedikit senyuman t! anda nak bermulanya perkenalan... sedang dia bercakap dengan membernya dia tidak  melepaskan peluang untuk menjeling kearah ku ..aku rasa semacam je ..tidak lama  kemudian mereka hendak beredar dari situ ..maka tinggallah aku keseorangan dekat  restoran tadi ..dalam perjalanan lelaki tersebut hendak pulang ..mata dan  tangannya sempat memberi isyarat kepadaku seolah-olah dia mengajak aku balik  bersama mereka ..aku rasa serba salah nak ikut orang yang tidak di kenali itu..  apabila aku terkenangkan lelaki yang aku jumpa dekat waterfront tadi ..aku  rasa serba salah je nak ikut ..lelaki itu bernama As..dia pun mengajak ku balik  bersama mereka..belum aku beri keputusan ada seorang lelaki yang bernama ( z )  datang kearah ku dan terus berjabat tangan kepada ku ..aku pun terus membals  salaman nya ..rupa-rupanya lelaki tersebut adalah salah seorang daripada member  mereka tadi..cuma dia tiada duduk bersama dengan mereka tadi ..jadi aku terus  beri keputusan tanpa rasa takut lagi untuk mengikuti mereka balik ke hotel yang tidak jauh dari rumah kediaman ku di kuching  ini. Nama hotel tersebut ialah hotel laila inn ...
batang ku di  kulum oleh M ..aku rasa seronok sekali masa tu ...tidak lama kemudian aku di  bisik oleh M supaya membenarkan nya untuk memasukkan batang nya kedalam lubang  jubur ku ..pada mulanya aku menolak..lepas tu aku terus terima tanpa rasa malu  lagi ..dia terus meletakkan air liur nya pada batang nya
Setelah sampai aku di bawa  keatas dengan rasa gembira sekali ..mereka pun baru je berkenalan malam itu  jugak...kebetulan malam tu mereka pun berkenalan dengan aku serentak ...sebelum  masuk tidur aku di arah oleh mereka untuk mandi ...mereka pun mandi bersama  selepas mandi aku di suruh pakai seluar yang longgar ..maka aku turut apa yang  mereka katakan tu ..kami pun melelapkan mata ..aku baring di antara dua lelaki  yang datang dari semenanjung yang bernama ( z) dan ( m) ..belum lama aku  melelapkan mata ku tiba-tiba aku rasakan kaki ku ada geseran daripada kaki yang  berlainan ..sebelah kanan dan kiri ...selepas itu aku rasa paha ku di raba-raba  dan batang ku mula stim ...aku terus memluk lelaki yang menjeling ke di restorang  tadi ...dia mula memeluk ku dengan erat ...tiba -tiba batangku di sentuh oleh  dua tangan yang berlainan ...aku rasa seronok sekali malam tu ..selepas itu..mereka perlahan-lahan melucutkan pakaian ku ..kami  bertiga dalam keadaan bogel ...selepas itu .semasa aku bercumbuan dengan si M  yang menjeling aku tu ..tiba -tiba aku terasa lubang jubur ku hendak dimasukkan  objek yang sudah keras ...rupa-rupanya batang si Z tadi ..aku menolak...maka aku  terus kembali kepada si Z ..setelah aku bercumbu dengan Z aku , batang ku di  kulum oleh M ..aku rasa seronok sekali masa tu ...tidak lama kemudian aku di  bisik oleh M supaya membenarkan nya untuk memasukkan batang nya kedalam lubang  jubur ku ..pada mulanya aku menolak..lepas tu aku terus terima tanpa rasa malu  lagi ..dia terus meletakkan air liur nya pada batang nya dan dan aku pun terus  memasukkan batang nya kedalan lubang jubur ku ..ahahahahhaha sedapnya ...kami  semakin rancak dala satu permainan yang tak di duga itu ...selepas dia  mengeluarkan air mani nya ..aku pun membaringkannya dan mengangkat kaki nye  keatas ..dan selepas itu aku terus m,emasukkan batang ku kedalam lubang jubur nye ...ah, ah, ah.uh..sedapnya .....aku terus menghenjut-henjut kan badan ku. Aku rasa seolah -olah air mani ku hendak keluar aku terus  mencabut keluar batang ku dan terus melancap kearah mulut M dan dia terus  menelan air mani ku tanpa rasa geli ...semasa kami rancak bermain Z sedang  meraba-raba kami dengan ghairah sekali ..setelah kami berdua selesai  mengeluarkan airmani masing -masing kami pun terus memujuk Z untuk meneruskan  lancap nya depan kami ...setelah itu airmani Z hendak kelaur kami berdua  menunggu tiba masanya airmani Z keluar dan kami sama -sama menjilatnya ..setelah  selesai kami terus tidur ..dan aku dengan M terus bercium-ciuman sehinggga tertidur ...

No comments:

Post a Comment