Thursday 30 June 2011

Tingkatan 6

Aku tengok kat post box ada surat... lekas - lekas aku ambil kesemuanya. Yes, aku dapat tawaran sambung belajar...kat Sarawak...Unimas...lepas ni tak payah lagi aku pegi sekolah ....form 6...kena pakai uniform!

So, hari ni last day aku pegi sekolah, last day aku nak pakai uniform...dan last day aku nak jumpa Mahesan....

Mahesan...kali pertama aku kolom batang dia kat library sekolah...aku librarian...so aku selalu stay back sebab in duty...masa form 4 sebelum final exam kita orang selalu study sama - sama...sampai satu ketika aku tercerita bab sunat....aku tanya dia dia jenis uncut ke? dia uncut dia jelaskan...so aku tanya macam maner kepala takuk dia nak terkeluar kalau belum sunat....dia kata masa tak stim tak keluar...tapi masa stim keluar ler....aku punya tak percaya! aku cabar dia tunjuk kat aku....dengan secepat kilat dia keluar batang dia....wow! it's huge!....memang kepala dia terkeluar....eh! tengah stim...ade lendir terkeluar pulak tu....! "kau keluar air mani ke?"... aku teperanjat gile...tengok ade lendir terkeluar kat hujung kepala takuknya...."bukan mani la...ni minyak pelincir sebelum main!".....aaa! dengan tak semena - mena aku terus menyentuh lendir kat hujung kepala takuknya...lalu mengusap - mengusapnya...aku dengar dia mengeluh...aku pura - pura tanya "kau tak banyak ulu ek! buah kerandud kau berbulu ke?" lalu aku terus menyeluk tanganku kedalam seluar uniformnya...oleh sebab bilik yang kita orang study tu...terlindung..dan hanya librarian shj yang dibenarkan masuk...so aku tak rasa ragu - ragu untuk bertindak lebih lagi!

 

Dia semakin menyandar bagi memberi laluan kepada aku...aku keluarkan keseluruhan konek dia... aku tertelan air liur melihat konek yang begitu sasa....walaupun Mahesan kecil sahaja tubuhnya...tapi..kecil - kecil cili padi..."kau tak nak rasa ke lendir tu...." aku terus melutut dan memasukkan mulut aku ke dalam koneknya ...sedalam - dalam yang aku mampu.....aku rasa mulut aku penuh ....tak de ruang kosong lagi....sampai ke anak tekak....rasanya lemak -lemak masin....dan untuk kali pertama aku menarik mulut aku ke atas dengan aku merapatkan lidah ku ke bahagian bawah takuknya!....ahh...aku terasa nikmatnya....aku mengulang - ulang sehingga habis basah konek mahesan...kekadang mataku melihat reaksi matanya...terpejam - pejam matanya menahan kenikmatan...ade juga terkeluar bunyi suara mengerang keluar
dari kerongkong Mahesan...Aku makin laju ....Mahesan memeberi isyarat untuk mengolom hujung takuknya sahaja untuk memprcepatkan klimaksnya...aku terus mengolom...basah mulut aku sampai ke pipi dengan air liurku....aku semakin pantas...dia semakin terangkat -angkat badannya...sampailah...aku rasa batang koneknya semakin membesar dan terkemut - kemut....dan aku rasa pancutan panas menghentam ruang mulutku...Mahesan mengeluh dan mengusap kepala ku....aku terus mengolom....dia suruh aku menelannya...aku menelannya...terasa panasnya mani Mahesan memasuki kerongkongku.....Ah... 
aku rasa batang koneknya semakin membesar dan terkemut - kemut.. dan aku rasa pancutan panas menghentam ruang mulutku 
Kali dua berlaku semasa peperiksaan SPM.....selepas paper Biologi....selepas tu..kat dalam kereta semasa aku mahu pinjam tape blue darinya...aku semakin matang permainan ini....dan untuk kali terakhir Mahesan hari aku akan lakukan yang lebih dari dulu! 
Bersambung



No comments:

Post a Comment