Sunday 16 October 2011

Teman Sebilik di Kolej

Aku mempunyai seorg teman sebilik yg amat baik dan caring. Ketika aku semester satu, aku berasa amat sunyi tambahan pula aku calsh dgn awekku. Tiap malam aku merasa sebak mengenangkan sikap awek aku yg curang dgn lelaki lain. AMar rakan sebilikku selalu menenangkan aku. Dia adalah seorg kwan yg baik dan selalu temani aku kemana saja aku pergi. Walaupun dia amat sibuk dgn kerjaya dia sbg seorg atlit di Universiti, dia tidak pernah mengabaikan aku. Amar seorg yg amat femes di Universiti terutama dikalangan perempuan disamping sebagai kapten bola sepak, best student di batch kami, dia juga seorg yg amat tampan dan bentuk badan yg menarik. Dia mempunyai darah kacukan dari arab melayu sebelah bapa dan Sweden british sebelah emaknya menjadikannya pan asia. Walaupun dia seorg yg bagaikan complete tetapi dia tidak sombong dan tidak pernah membuatkan aku rendah diri ketika bersama dgnnya. Aku hanya lelaki biasa kacukan Siamese malay mengharapkan kulitku yg putih menjadikan aku tidak kalah dgnnya.



Suatu malam ketika aku sedang khusyuk berkhayal, Amar menepuk bahu aku dan mengajak aku menonton cerita lucah. Aku melayan cerita lucah tersebut didlm PCnya dlm suasana yg gelap. Dalam cuaca samar2, aku melihat amar melondehkan boxerna dan melancap. Apabila Amar melihat aku tengok btgnya dia tersenyum, aku terus buat2 xnampak. Dia mengajak aku melancap bersama2 dgnnya tetapi aku menolak kerana segan. Amar tanpa segan silu terus menaggalkan boxernya berbogel dan melancap. Aku merasa gelisah tidak selesa, aku sekali sekala menjeling2 btgnya yg besar dan panjang, sggh besar btgnya agak2 dlm 9 inci, menyebabkan aku bertambah malu utk menonjolkan btgku yg hya 7 inci. Aku berasa cemburu kerana dia bagaikan dicipta tanpa cacat cela. Dia bagaikan seorg supermodel yg amat kacak. No wonder perempuan ramai tergila2kannya tambahan pula batangnya yg besar dan hebat menambahkan lagi kekaguman aku terhadapnya. Malam itu Aamar tidur dgn nyenyak mungkin kerana keletihan menghambur air mani bagaikan pili bomba. Sampai basah kuyup baju T shirtnya mengelap air maninya yg keluar. Sggh banyak sekali.

Malam seterusnya aku terlelap awal jam 11.00malam. Ketika aku nyenyak dibuai mimpi, aku terkejut apabila Amar dtg tidur dlm keadaan kelam kabut disebelah aku. Aku bertanya kenapa dan menyuruh dia tidur dikatilnya, tetapi dia tidak mahu dan berkeras nk tidur dikatil aku. Jam menunjukkan jam 1.30 pagi aku sgt mengantuk hanya membiarkan saja. Dia memluk aku menjadikan aku bantal goleknya, aku tidur tanpa sedar apa yg berlaku. Keesokan paginya ketika ke kelas, dia menceritakan apa yg berlaku mlm td. Dia kata ada sesuatu memegang kakinya ketika dia sedang bermain game. Dia meminta aku merapatkan katilku kepadanya kerana tidak tahan tidur seorg diri. Aku tergelak kecil dlm hati terasa cuak jugak kalu betul bilikku berhantu. Aku mengikut saja permintaannya. Setiap malam kami tidur berpelukan, mulanya aku berasa amat rimas dan tidak selesa. Tapi lama kelamaan aku berasa amaat selamat dlm pelukannya. Tambahn pula suhu bilikku amat sejuk bagaikan dipasang aircond 16 celcius kerana hujan pd waktu mlm sejak akhir2 ini. Aku berasa amat sayangkannya dan lahirla bibit2 cinta dalam hati aku entah kenapa. Kami mulai bergurau lucah dan dia sudah pandai meraba2 aku. Ketika menonton cerita lucah bersama, aku berbogel bersama2 dgnnya dan melancap. Dia suka meramas2 btgku ketika aku stim, aku membiarkan saja perlakuannya. Kami juga selalu tidur berbogel dan berpelukan didalam toto sambil memegang batang.

Suatu hari ketika kami melayan cerita lucah, dia memegang batangku. Aku membiarkan saja dan berasa amat seronok kerana batangku diusap2 olehnya. Aku pun melakukan perkara yg sama kepadanya sambil melihat cerita lucah. Amar kemudian bangun dan menarik tanganku kekatil. Aku dibaringkan dan Aamar mencium bibirku. Aku berasa seronok dan membiarkan saja perlakuan amar itu. Aamar menggomoli aku dan menjilat dada dan putingku. Sambil tangannya mengusap2 btgku. Aku mengerang kenikmatan dan keseronokan sambil amar menghisap btgku. Aku juga disua btg Amar dan kami menghisap dgn gaya 69. Aku terpancut setelah 20 minit diisap oleh amar tetapi amar masih blum lagi pancut. Aamar menjilat semua air maniku hingga habis. Aku berusaha menghisap btg amar akhirnya amar menghamburkan air maninya keseluruh muka dan dada aku. Aku menjilat sisa2 air mani amar di kepala btgnnya sambil ia mengerang keseronokan. Aku tidak berasa geli menelan air mani amar, begitu juga amar. Keesokan harinya kami tidak bercakap hal itu kerana segan dgn apa yg berlaku mlm td.

Seminggu kemudian, ketika Aamar baru pulang berlatih bola sepak. Aku melihat dia hanya memakai spender duduk bersila dilantai sambil mengeringkan peluh dibawah kipas. Manik2 peluh yg berada di dahi mengalir lembut turun ke hidungnya yg mancung dan terus mengalir ke janggutnya yg tipis dan menitik ke dadanya yg berbulu nipis dan basah dgn peluh membuatkan aku bernafsu. Bulu dadanya yg basah sehingga ke perutnya yg six pack bertangkup dgn bulu ari2 dan terus kebatangnya yg besar dan panjang, serta kakinya yg pejal dan berbulu tebal dibahagian peha dan betis mengiurkan lagi. Aku bagaikan dirasuk terus turun dari katil dan menolak dia hingga terbaring> Aamar yg keletihan aku cium dan hisap bibirnya dgn rakus. Aamar memberi respon ciuman aku itu dan kami berkucupan dgn seronok. Aku kemudian mencium pipi amar menjilat hingga kedagunya yg penuh dgn janggut yg tipis dan rerambut ditepi telinga. Aku kemudian menjilat tengkuknya yg bermanik peluh sambil dia mengerang keseronokan. Bau badanya yg berpeluh menambahkan lagi kegersangan aku terhadap amar. Aku terus menjilat bulu dadanya yg basah dgn peluh dgn penuh berselera. Aku berasa tidak jijik dgn apa saja dari badan amar, aku benar2 cintakan amar. Badanya basah dgn air liur aku, aku merasakan peluhnya amat sedap dijilat dan baunya amat wangi. Aku menjilat dan menghisap putting amar membuatkan amar mengerang keseronokkan dan kenikmatan. Aku terus menjilat bulu dadanya hingga keperut dan kelubang pusatnya dgn enak sekali. Kemudian aku meramas2 batngnya keluar air mazi membuak2 dari kepala btgnya. Aku menghirup dan menjilat puas2 air mazinya dan mengulum btgnya macm lollipop. Begitu enak sekali, air mazinya yg byk hingga meleleh ke tgnku. Hingga lenguh mulutku blowjob amar akhirnya terpancut juga. Hampir sejam akhirnya amar mengeluarkan air maninya membuak2 dari btgnya. Aku menelan air maninya kemudian menjilat2 pehanya yg berbulu dan betisnya yg tegap itu. Selesai aku memancutkan amar, amar terus menolak aku dan mengerjakan aku dgn rakus. Aku membiarkan seluruh tbuhku diratah oleh amar dgn rela. Sejak hari itu aku dan amar menjadi sepasng kekasih hinggalah kami tamat pengajian dan tinggal sebumbung sampai sekarang. Aku amat bahagia dgn amar seperti suami isteri. Aku ingin sehidup semati dgnnya.

No comments:

Post a Comment