Sunday 16 October 2011

Kapten Bola

Dari kecil lagi aku minat berpakaian perempuan dan bermain2 barangan perempuan.tapi disebabkan aku mempunyai empat orang abang diatas aku, mereka semua train aku menjadi lelaki dengan menagajar aku bermain bola,taekwando, masuk kelab askar muda dan lain2 lagi lelaki buat. Akhirnya aku menjadi lelaki sejati dan normal secara fizikalnya dan meminati semua permainan yang lelaki minat. Namun begitu naluri aku ingin dan meminati lelaki tidak dapat dibuang hanya aku menaruh dan menyembunyikan perasaaan itu jauh2. Kerana takut diketawakan oleh org dan dihina aku simpan saja minat aku terhadap lelaki didalam hati. Ketika disekolah aku juga menjadi komander kelab askar muda dan kapten bola sepak wakil sekolah. Aku juga mempunyai rupa dan tinggi lampai cukup untuk menarik minat dan menjadi gilaan gadis disekolahku pada masa itu.
Kemudian aku melangkah ke university untuk menyambungkan pelajaran. Di university aku terpegun melihat lelaki2 yang hensem2 dan macho2 yg menjadi minat aku merata2 disana. Kemudian aku berkenalan dengan seorang kapten bola sepak wakil university ketika aku menyertai saringan pemilihan pemain2 baru bola sepak. Kapten bola sepak itu amat kacak, rupanya ada iras2 hans Isaac, tinggi lampai, berbadan tegap dan berkulit cerah. Sungguh kacak dan menarik minat aku. Dia juga seorg yang sgt baik dan tidak sombong walaupun dia amat terkenal di university dan menjdi gilaan ramai pada ketika itu. Tapi sayangnya dia mempunyai seorg teman wanita yang amat cerewet dan menjengkelkan. Oleh kerana kami selalu berlatih kami menjadi semakin rapat kerana dia kagum dengan cara permainan aku di padang. Dia cuba mengasah bakat aku supaya aku menjadi pemain terbaik didalam kelabnya. Setiap hari kami berlatih bersama, berjoging bersama dan ke gym bersama2. Badannya yang amat tegap dan berketul2 seperti badan aaron aziz menjadikan aku amat tergila2kannya tetapi aku terpaksa menyimpan niat tersebut kerana takut aku dibenci oleh kapten bola yang bernama azim jika dia tahu aku gay. Aku cuba mengawal perasaan aku terhadap azim walaupun setiap masa aku mengimpikan berasmara dengannya hinggala aku melancap membayangkannya. Kemudian azim sudah mula melepak2 dibilikku dan melayan cerita denganku. Oleh kerana dia tidak mempunyai laptop, dia selalu kebilikku dgn membawa cerita untuk ditonton dilaptopku teutamanya cerita lucah sambil melancap2 didepanku membuatkan aku juga stim dan turut melancap bukan kerana melihat cerita lucah tetapi melihat batangnya dan badannya yang tegap. Oleh kerana aku duduk didalam bilik berseorangan di kolejku, dia selalu menetap didalam bilikku. Aku berasa amat gembira kerana dapat cuci mata n meraba2 dia ketika dia tidur. Dia akan tidur mati dan tidak akan sedar apa yang dilakukan oleh aku. Aku suka meraba six packnye dan dadanya yang bidang itu dibaluti bulu badan yang nipis. Sungguh seronok, btgnya yang menegak keras seperti cerucuk besi dan sebesar buah terung membuatkan aku amat stim.



Pada suatu malam seperti biasa azim membuka bajunya dihadapanku dan hanya memakai boxer nipis dan ketat menampakkan bontotnya yang pejal, pehanya yang berotot dan berbulu lebat, dadanya yang bidang dan berbulu nipis hingga ke six pack dan boncolan panjang btgnya yang besar berceracak menampakkan bentuk btgnya.selepas melancap melihat cerita lucah azim baring dikatilku seperti biasa untuk tidur. Ketika tidur seperti biasa aku mengambil kesempatan meraba2 seluruh bdannya. Dan dia juga stim seperti biasa memacakan batangnya, aku sudah tidak tahan menahan nafsuku, aku terus membuka boxernya dan menjilat2 btgnya. Aku dengan gersang dan rakus menghisap btgnya membuatkan dia tersedar. Dia pada mulanya melihat kelakuan aku tetapi aku tidak hiraukan aku terus menghisap dan menjilat2 batangnya. Dia kemudian melayan perbuatan aku itu dan mengerang keenakan. Hamper sejam aku blow job azim akhirnya terpancut air maninya yg pekat dan byk kedalam mulutku. Malam itu azim lena tanpa berkata apa2 disebelahku. Aku juga berasa amat menyesal perbuatanku dan aku mengharapkan hubungan aku dengannya tidak putus.
Pada keesokan paginya azim sudah tiada disisiku. Aku hanya berserah akan apa yang bakal terjadi dan redha saja atas perbuatan aku itu. Ketika aku berdiri diluar kelas untuk menunggu turn masuk kelas, azim menepuk bahuku dan sambil tersenyum dia mengingatkan aku tentang latihan bola petang ini. Aku berasa amat lega,mungkin dia mengigau kot malam tue so xigt apa2. Selepas itu hubungan aku rapat seperti biasa dan dia juga dtg kebilikku melakukan perbuatan yang sama seperti biasa.
Pada suatu hari azim datang mmenangis2 didalam bilikku kerana dia telah ditinggalkan oleh teman wanitanya. Aku berasa bengang dgn teman wanitanya dan amat bodoh perempaun tersebut meninggalkan lelaki yang begitu kacak. Kalau aku la teman wanita azim mmg aku amat menyintainya dan xkan lepaskannya sehingga akhir hayat. Tapi aku mmg xpaham dgn perempuan bodoh itu. Tapi abaikanla bolehla aku mengayat dia menjadi kekasihku. Niat jahat aku pada azim. Kemudian azim menonton cerita lucah untuk menenangkan hatinya yang terluka. Kemudian dia meminta aku blowjob dia seperti malam minggu lepas. Aku amat terkejut, aku igatkan dia tidak sedar ketika itu kerana gayanya seperti tiada apa2 berlaku selepas peristiwa itu. Bagaikan emas berada didepan mata aku pun terusla menjilat2 pipinya yang dipenuhi tunggul2 janggut yang baru nak tumbuh sambil tgnku meramas2 btgnya. Dia hanya membiarkan dirinya diratah oleh aku, sambil dia mendepakan tgnnya menampakkan bonjolan bisepsnya dibahagian bahu. Aku terus menjilat2 ketiaknya yng berbulu serta lenganngya yang berotot hinggala ke bahagian dadanya yang berbulu nipis. Aku juga enak menjilat2 dan menghisap2 teteknya yang berbulu nipis dan bercatak seperti ahli bina badan. Mmg enak dan nikmat sekali, dia mengerang kegelian dan keenakan. Aku kemudian menjilat2 jalur bulu dadanya hingga ke six packnya dan pusatnya. Aku menjilat2 lubang pusatnya dan dia menggeliat kegelian. Aku kemudian menjilat2 bulu ari2nya hingga lenjun seleruh badannya dgn air liur aku, sggh nikmat xterkata aku kemudian menghisap btgnya dengan rakus. Kepala btgnya seperti cendawan mengiurkan aku dan amat menyelerakan dgn linangan air mazi hingga ke tengkuk btg dan meleleh kepangkal btg. Aku terus menjilat2 dan menelan air mazinya yang best itu. Selama sejam aku menjilat dgn rakus pehanya hingga ke betis dan menghisap btgnya hingga puas dan dia menghamburkan air maninya yg putih pekat seperti air susu kedalam mulutku dank e mukaku. Aku terus menjilat2 dan menelan sisa air maninya yg masih meleleh dari lubang btgnya hingga kepangkal btgnya yg berbulu. Aku kemudian menjilat2 testisnya dan menghisap2 testisnya. Dia mengerang keseronokan dan keenakan. Semenjak hari itu aku terus melayan nafsu gilanya dengan rela setiap malam.
Sudah puas aku blowjob dia, aku kemudian ingin mencuba perkara baru dengannya kerana dia sudah semakin intim denganku. Dia bagaikan kekasih aku dan amat caring menyayangi aku sepenuhnya. Setiap ayat yang diucapkannya amat romantic dan menghairahkan. Aku membenarkan dia meliwat aku. Pada mulanya dia takut untuk meliwat aku, tapi kerana aku menyuruhnya dia terus mencuba. Mulanya dia menjilat2 duburku dgn lembut sekali dan menjolok2 dgn jari tghnya seperti ditunjukkan dalam filem lucah gay. Dia kemudian menjolok2 dgn lidahnya sambil memasukkan dua btg jari tgh kedalam duburku. Aku mengerang kesakitan pada mulanya, terasa pedih dan senak diperutku aku tahan saja demi azim cintaku. Tujuan aku memberikan sex kepadanya supaya dia puas dgnku dan tidak meninggalkan aku. Aku terpaksa berkorban deminya, azim kemudian dia meletakkan pelincir yg dibelikan kebtangnya terus menjolok aku. pada mulanya dia mendayung dgn lembut dan slow.lama kelamaan dia mendayung makin kuat mungkin kerana syok meliwat aku. dia terus mendayung tanpa menghiraukan kesakitan aku. bergegar katil aku ketika dia mendayung kemudian dia mengangkat aku sambil btgnya diduburku kelantai dan meneruskan mendayung aku.Aku mengerang dgn kesakitan, dia terus menjolok aku dengan rakus. Aku dpaat lihat diwajahnya kenikmatan meliwat aku. Dia meliwat aku dgn nikmat dan mengerang keenakan. Aku mengerang keseronokan bercampur dgn kesakitan. Terasa amat senak dan pedih duburku ketika dia menjolok btgnya yg panjang dan besar mengenai perutku. Aku hanay menahan untuk memuaskan nafsunya. Demi dia aku rela sakit asalkan dia puas dgn aku. Dia meliwat aku dgn pelbagai cara dan gaya seperti yg dipelajarinya dalam cerita lucah. Aku hanay menahannya dan badanku basah berpeluh kerana menahan diliwatnya. Selama 2 jam akhirnya dia memancutkan air maninya bagaikan pili bomba kemukaku. Aku berasa sungguh puas begitu juga dgnnya. Dia kemudian mencium bibirku dgn rakus sambil mengucapkan terima kasih. Dia kemudian memelukku hinggala tertidur disisiku.
Kami bercinta hingga dia habis belajar selama tiga tahun, setiap malam dia mendatangi aku meminta untuk melakukan hubungan sexnya bagaikan kuda. bernafsu sekali.kerana dia senior aku setahun dari aku, dia meninggalkan aku tanpa bertali. Entah apa salahku dan aku amat sedih dan give up. Dia bagaikan menghilangkan diri dan membuatkan dia lost contact. Aku cuba mencarinya melalui kawan2 tetapi tidak Berjaya. Hingga kini aku masih menunggu dia menghubungi aku dan aku amat berharap dia memberikan aku kata putus.

No comments:

Post a Comment