Sunday 16 October 2011

Berada di Bandung Indonesia

Ketika berada di bandung, aku menetap disebuah hotel di tgh2 kota bandung berhampiran dgn pasaraya jusco. Percutian kebandung ini ditaja oleh syarikat kerana aku banyak membuat sales. Percutian ini hanya aku seorg saja dapat pergi kerana kwan2 ofis ku masing2 menunda pd tarikh yg lain disaat akhir. Aku terpaksa mengikuti rombongan dari syarikat2 yg lain yg tidak aku kenali dari Malaysia. Yang peliknya semua pekerja2 di hotel yg kami huni adalah semuanya lelaki. Tiada seorg pun pekerja wanita. Lelakinya xyah cakapla sgt hensem, ganteng, tegap dan lain2 lagi yg sesuai. Aku berasa amat kagum melihat rupa paras mereka. Ketika aku checkin hotel, seorg pelayan membawa beg kebilik hotel aku. Aku tinggal seorg diri dibilik hotel tersebut. Hotelnya cantik dan bersih walaupun tidak luas,ada 2 biji katil. Aku member tips kepadanya kemudian mengucapkan terima kasih dan bertanya apa yg perlu dibantu. Aku menggelengkan kepala, kemudian dia sempat mempromotekan dirinya utk massage atau apa2 kerja panggil dia. Aku mengganguk tanpa bicara. Mukanya yg hensem, berbentuk bujur sirih, rambut ikal, janggut sejemput serta bdannya yg berketak2 membuatkan aku speechless. Malam itu kami makan disebuah restoran minang dan pusing2 dibandar bandung waktu malam. Bandarnya yg amat sibuk membuatkan aku tergamam dan teruja melihat keadaan itu. Tiada traffic light disimpang empat, hanya hon sahaja menjadi traffic light utk mereka melintas. Tetapi kagumnya org2 mereka membawa kereta dgn berhemah dan sopan. Kami sampai di hotel jam 10 mlm waktu Indonesia. Sampai dibilik aku terlihat seorg cleaner lelaki sedang berehat2 di bangku sambil membuka pakaian menandakan habis shiftnya. Aku menegur lelaki tersebut dan berbual2 kosong, dia memperkenalkan dirinya sbg joti, aku hamper tergelak mendengar nama itu, tetapi wajahnya tidak sesuai dgn namanya. Wajahnya yg kacak dgn rambutnya yg pendek, berkening hitam pekat, kulit muka putih kemerahan, matanya bewarna coklat dan agak sepet sedikit, kemudian hidungnya yg mancung bibirnya bak merah bak delima, tidak bermisai tetapi berjanggut halus hingga ke rerambut tepi telinga, berbadan tegap dan tinggi 172m. aku sempat berbicara ttg gajinya sebulan. Dia berkata purata bayaran gajinya seharian RM1.50 ditambah dgn OT. Aku benar2 terkejut, murah gila bayaran gaji pekerja di sini. Aku kata padanya kalu di Malaysia konpem dia sudah berkerja menjadi model kerana rupaya ada iras2 asyraf Sinclair. Dia tergelak apb aku berkata begitu. Rupanya sudah ramai org Malaysia berkata begitu terhadapnya. Aku bertanya bolehkah dia menyara hidup keluarganya dgn nilai wang itu. Dia kata dia bekerja part time lain selain dari cleaner sambil menundukkan mukanya. Dia berkata dia menjadi moneyboy dgn bayaran RM10-RM20. Terkejut aku mendengarnya dan berderau darahku apabila melihat wajahnya yg begitu kacak kalu di Malaysia konpem dah hdup senang jadik anak ikan. Dia menambah lagi semua pekerja hotel disini melakukan pekerjaan yg sama. Dia melayan semua lelaki atau perempuan xkira usia asalkan dapat duit. Aku amat terkejut, kemudian dia bangun untuk meminta diri. Aku terus bernafsu melihatnya dan sanggup mebayarnya untuk mala mini dgn harga RM50. Dia bersetuju dan akan dtg mala mini selepas shiftnya jam 1.30 pagi. Jam menunjukkan 12 pagi aku terus masuk kebilik membersihkan diri tidak sabar untuk menanti kedatangan joti.



Jam 1.30 pagi telah muncul akhirnya, aku telah mandi dan bersiap2 menunggunya. Pintu diketuk, aku berasa mat berdebar. Aku membuka pintu dan melihat joti terpamapng didpn pintuku. Aku berasa amat cuak, dia masuk kemudian meminta kebenaran untuk mandi,. Aku membiarkan dia membersihkan badan dgn hati berdebar aku menunggu dia diatas katil. Joti keluar dari bilik air tanpa Seurat benang. Sungguh cantik badannya yg licin tanpa bulu, dada yg berotot dan bidang, bagaikan putera idaman. Batangnya mengeras dan membelok keatas, saiz btgnya yg besar dan panjang membuatku aku stim. Ditambah pula berbulu nipis di pusat terus ke btg, di celah2 kangkang juga berbulu lebat kemerah2han. Kulitnya yg putih gebu licin membuatkan aku cair. Bagaikan model korea berbogel dihadapanku. Dia baring disebelahku dan membiarkan aku menggosok2 sluruh tubuhnya. Aku terus mencium dan menjilat pipinya, mencium bibirnya dgn rakus, tangaku terus kebatangnya yg amat pejal dan keras dan meramas2nya. Aku terus mencium dagunya yg berjanggut nipis dan ketengkuknya, menjilat2 dan mencium dgn enak sekali. Tubuhnya berbau wangi menaikkan lagi selera nafsu ku. Aku menjilat lagi mukanya yg licin tanpa jerawat dan dadanya. Putingnya yg berbulu nipis dan bewarna pink kemerahan aku isap dan jilat dgn enak sekali. Sungguh nikmat bagaikan mimpi aku mendapat lelaki yg sghh mengersangkan. Aku terus bermain2 dan menjilat2 di putingnya sampai puas. Dadanya aku menjilat sampai puas dan terus turun kepusat dan menjilat bulu ari2nya yg bewarna merah kehitaman dgn enak sekali hingga basah kuyup. Bulunya semua bewarna merah macm akai inai tetapi merah semulajadi. Kemudian aku menjilat2 kepala batangnya yg meleleh air mazi. Aku jilat dan telan semua air mazinya yg amat enak. Kepala batangnya pink kemerahan aku isap dgn seronok sekali. Dia mengerang keenakkan. Aku menghisap dan menjilat bola testisnya dan lubang duburnya yg berbulu nipis. Dia mengerang keenakkan dan aku menjdi seronok mendengar erangannya yg manja. Aku menjilat duburnya yg bebulu nipis disekeliling dgn nikmatnya. Aku menikmati seluruh tubuhnya tanpa bantahannnya. Joti bangun dan terus menjilat2 btgku dan menghisap2 btgku. Joti kemudian membaringkan aku sambil mengeluarkan kondom dan menyuruh aku fuck dia. Mmg amat diinginkan aku fuck joti. Di terus memakaikan kondom kebtg aku dan terus baring sambil mengangkat kakinya bersedia untuk difuck. Aku menjilat duburnya danm membashkan dgn air liur serta meletalkkan pelincir supaya mudah masuk. Aku terus menghayun masuk kedalam bontotnya dan dia mengerang keenakkan. Sambil itu dia menciumku dan menjilat dada serta putingku. Aku menghayun dgn kuat dan rakus dia mengerang dgn nikmat dgn hayunan aku. Aku menghayun sepuas hati dgn pelbagai gaya berdiri, baring, tertonggeng, meniarap, merangkak sehingga hamper 2 jam aku Berjaya memancut kemuka dan mulutnya, dia menjilat sisa2 air mani yg ada dikepala btg aku. Dia bertanya adakah mahu kene fuck atau blowjob btgnya sampai pancut. Aku nak dua2. Dia fuck aku dgn rakusnya, aku amat puas dgn dayungang btgnya kedalam duburku. Amat rakus, buas dan seronok. Selama sejam lebih aku dihenjut2 olehnya dia mengeluarkan btg dan kondom terus menyuruh aku menghisap btgnya. Aku blow job btangnya sehingga di pancut air mani yg pekat dan enak kemukakau dgn banyak dan hingga basah kuyup. Aku berasa amat puas ketika bersama dgnnya. Dia memang pandai melayan hubungan seks. Selama seminggu aku melanggani dia menjadi teman sex aku. Percutian ini amat menyeronokkan dgn kehadiran joti. Aku benar2 berpuas hati. Kini aku tidak sabar ke bandung untuk bertemu dgn joti dan melakukan hubungan sex bersama2.

No comments:

Post a Comment