Sunday 16 October 2011

Di tempat Praktikal

Aku membuat praktikal disebuah syarikat swasta di utara tanah air. Aku ditempatkan dibahagian operasi dibawah supervisor yg bernama abg faisal. Abg faisal seorg yg amat baik walaupun mukanya amat garang ala2 komando askar. Badannya yg berisi sedikit dan tegap macam berumur 20an walaupun umurnya sudah mencecah 33 thun. Rambutnya yg pendek serta kemas dan rupanya amat menarik perhatian kerana berwajah ganas tetapi macho. Aku sgt sukakannya dan amat gembira berada dibwahnya. Dia selalu member tunjuk ajar kepadaku tanpa boring. Kami selalu lepak bersama dan bermain futsal. Tapi sayangnya dia sudah beristeri dan mempunyai 3 org cahaya mata. Isterinya thgh sarat mengandung dan dia seorg yg amat penyayang. Hatiku terdetik betapa untungnya isteri dia mendapat abg faisal. Kadang2 aku berimaginasi membayangkan dia berbogel dihadapanku dan menggomoli aku. Aku selalu membayangkan aku berasmara dgnnya seperti mana isteri dia rasa. Setiap pagi dia adalah pemangkin aku ketempat praktikal walaupun penat dan malas tetapi dapat bersama dgn abg faisal.



Pd suatu hari, abg faisal ditugaskan ke kl utk berkursus selama 3 hari. Abg faisal mengajak aku join bersama, alangkah gembiranya macam budak2 diberi gula2. Alangkah gembiranya aku dapat bersma dgn abg faisal berdua2an disepanjang jalan dan bilik hotel. Bagaikan pucuk dicita ulam yg mendatang, aku terus bersetuju dgn ajakn abg faisal. Hari yg aku tunggu telah tiba, disempanjang perjalanan aku berbual2 dgnnya menemani dia membawa kereta. Aku berasa amat bahagia bersama dgnnya berdua2an didalm kereta, rasa bagaikan hendak cium dia puas2 tapi aku tahan. Aku bayangkan diri aku isteri kepada abg faisal dan sedang honeymoon di kl. Abg faisal juga kelihatan amat gembira dan tergelak dgn lawak2 yg aku keluarkan. Sambil itu aku mengorek2 hal hubungan batinnya dgn isterinya ketika isterinya satrat mengandung 8 bulan dgn gurauan. Dia menjawab dgn jujur sudah laam dia tidak mendatangi isterinya dan hanya melancap. Dia berasa amat gersang kdg2 sebab dia tidak dapat menyentuh isterinya. Aku memikirkan peluang untuk menggoda dia. Perjalanan memakan masa 8 jam aku berasa amat singkat. Akmi menginap disebuah hotel, dibilik yg disediakn hanya katilnya queen saiz bermakna aku akan tidur bersama dgnnya sebelah menyebelah. Aku mmg gembira dan rasa nk menjerit saja. Apabila abg faisal bersedia untuk mandi, dia hanya memakai tuala didpn aku, bdnya yg berotot kemas macam komando askar membuatkan aku stim. Aku kemudian berpaling ketempat lain supaya abg faisal tidak perasan tindakan aku itu. Sekali lagi aku berasa gersang melihat abg faisal selesai mandi dgn basah kuyup, manik2 air mengalir dari rambutnya yg terpacak kepipi dan terus kejanggutnya yg bertangkup dgn misai tipis kemudian menitik kedadanya yg sexy dan bidang, mengalir menyentuh keputungnya yg berbulu halus hitam lebat kemudian melalui perut terus kebulu ari2 yg dari pusat kebulu btg dan hilang meresap di tuala diperutnya. Aku berasa hendak menjilat seluruh tubuhnya dan meminum air mandian pada tubuh abg faisal. Kemudian aku terus mematikan lamunan aku itu cover dgn gaya bersms. Abg faisal kemudian menyuruh aku mandi bersiap untuk makan mlm. Aku juga membuatkan gaya sexy dpn abg faisal sambil memperlihatkannya peha aku yg putih gebu didepannya. Abg faisal kelihatan teruja melihat betis serta peha aku. Konpem dia pun stim tguk aku, maklumlah dan 2 minggu tidak pancut. Aku berbual2 kosong disempanjang perjalanan ke tmpt makan.

Malam itu aku hanya memakai boxer yg ketat dan tanpa seluar dalam menunjukkan susuk badanku. Abg faisal memakai baju singlet dan kain pelikat. kami tidur awal, tapi kelihatan abg faisal tidak dapat melelapkan mata. Aku meberanikan diri bertanyakan abg faisal kenapa tidak tidur lagi. Dia menyatakan dia amat bimbangkan isterinya yg mengandung dirumah. Aku cuba menenangkanya dan mengurut2 bahunya. Kemudian abg faisal terlelap aku pun terlelap sama.mlm itu aku terasa sesuatu sedang bergesel2 di bontot aku. Aku buat tidur dan membiarkan saja, kemudian abg amar memeluk aku, aku sengaja meniarap dan abag amar menindih aku sambil menggesel2 batangnya ke bontotku. Aku membiarkan saja hingga aku terasa cecair hangat membasahi bontot aku.

Keesokkan paginya aku buat2 tiada apa yg berlaku, sehari suntuk kursus kami berjalan. Setelah selesai makan jam 10 mlm kami pulang ke hotel. Aku cepat mandi dahulu sebelum abg faisal mandi. Setelah selesai mandi, aku persiapkan diri untuk menerima abg faisal mlm ini. Selepas abg faisal selesai mandi dia keluar dgn tuala sambil mengesat2 kepalanya. Aku terus bangun menarik tgn abg faisal dan membaringkannya. Abg faisal terpinga2, aku terus menceritakan apa yg berlaku mlm td. Abg faisal malu dan terus cuba mengelak. Aku terus katakana padanya aku sanggup beri badan aku untuk dia puaskan nafsunya. Dia menolak tapi aku bertindak menarik tualanya dan terus menghisap btgnya. Mulanya dia hendak menepis tetapi lama kelamaan dia seronok dan membiarkan saja. Dia mengeang keenakkan dan aku terus menjilat keapal batangnya yg dipenuhi air mazi, sungguh nikmat. Batang abg faisal mengeras dan pejal aku isap sepuas2nya. Mimpiku menjadi kenyataan. Aku tidak lepaskan peluang menjilat dan menghisap btgnya dgn rakus dan menelan air mazinya yg keluar membuak2. Kemudain aku bangun dan terus memasukkan btgnya kedalam duburku. Dia hanya menahan saja kemudian aku terus meniarap sambil mengangkat bontotku untuk diliwat. Dia bangun dan terus mendayung btgnya masuk kedalam bontoku dgn kuat dan rakus. Dia menjerit keseronokana aku mengerang kenikmatan. Amat seronok dan nikmat xterkira aku di liwat oleh abg faisal. Selepas itu abg faisal memancut kedalam mulut aku dan mukaku. Aku meminum semua air mani abg faisal tanpa meninggalakn setitispun. Abg faisal amat gembira kemudian membantu aku melancap sambil aku menjilat dan menghisap putting dan dada abg faisal. Dia kemudian menyuakan btgnya kedalam mulutku. Selepas itu aku menjilat putting serta pusatnya, manik2 peluh dia aku menjilat smpi habis. Aku jilat ketiak abg faisal yg berbulu dan berpeluh dgn seronoknya. Malam itu kami tidur berpelukan dgn keletihan. Pagi itu sekali lagi abg faisal mendayung aku sebelum mandi untuk ketempat kursus. Abg faisal menyuruh aku menghisap btgnya smpi pancut. Aku telan semua air maninya abg faisal dgn seronoknya. Kami meneruskan percutian selepas kursus selama 4 hari untuk berasmara bersama.

Sehingga kini tiap2 hujung minggu aku akan memenuhi kehendak abg faisal. Hinggala aku bekerja ditempat yg sama dan tinggal sebumbung tiap2 hjung minggu. Abg faisal yg aku idam2 kan selama ini menjadi milikku.

4 comments:

  1. kemudian abg amar memeluk aku, aku sengaja meniarap dan abag amar menindih aku sambil menggesel2 batangnya ke bontotku. Aku membiarkan saja hingga aku terasa cecair hangat membasahi bontot aku.

    Nape tetiba plak ada "abg amar"???

    ReplyDelete
  2. A,ah...tetibe je abg amar...aku pn pelik.

    ReplyDelete
  3. Dimana watak abg amar???adoiii

    ReplyDelete
  4. Haha cerita yg budak teman sebilik tu

    ReplyDelete