Wednesday 4 November 2015

Lan

Lepas sex pertama aku memecah teruna Lan, dia sering cerita kat kawan dia si Rain(R) ni, so entah macamana satu petang tu aku msg Lan sebab aku habis kerja awal dan Lan kata dia kat JJ baru sudah tengok movie dengan kawan dia dan dia tanya kalau aku boleh jemput dia balik so aku yang memang tak jauh dari mall t uterus saja drive pergi sana. Dalam 10 minit tunggu, buah hati aku pun datang kat kereta, bersama seorang lagi rakannya yang berusia 19tahun, budaknya rendah sikit dari Lan, lebih kurang tinggi aku lah, kulit putih dan rambut lurus menutupi dahi agak panjang gak, mata sepet, tak hensem tapi sedap mata memandang haha. Taste aku lar pulak. Dalam kereta kami hanya berbual kosong dan aku pun tanya Lan samaada ok ker member dia, dengan selamba Lan jawab.. jangan risau abang,si Rain ni pun bottom gak… punyalah syok aku bila tahu yang dua dua budak dalam kereta aku ni adalah bottom..haha, Tapi aku control jer excitement aku dan dengan selamba terus ambil tangan lan bubuh kat celah kangkang aku masa aku drive dan si R ni asyik jelling jerk at kami dan aku dapat lihat melalui cermin kereta yang dia observe kami berdua dengan teliti haha.. aku pun apalagi pasang jerat dengan mennyuruh Lan kiss mulut aku dan main lidah secara ringkas sambil aku drive. Aku tengok R macam gelisah jer tengok kami berdua buat macam tu.. aku dapat rasakan yang budak ni ada jugak minat kat aku.. sebab masa tu dia ada juga kata cantik badan abang ni Nampak fit dan Lan pulak buat muka jelous dia masa R cakap macam tu.. aku tiba tiba rasa macam ada dua lover pulak..haizzzz. Masa dah dekat sampai rumah R, aku cari helah macam mana nak bagi no aku kat dia.. so aku pun buat buat lah complaint.. rain nak tahu tak? Lan jarang sms abg. Nanti R ajerlah yang balas sms abang dan ingat tau no ni..aku pun terus sebut no aku yang sememangnya tak susah untuk diingat sebab no dia sama semuanya.. Lepas hantar R balik, aku hantar Lan pulak, dan singgah sekejap kat tepi rumah dia kami pun beromen dalam kereta, dan bila dah mula stim.. seluar jeans biru Lan aku londehkan dan Lan hanya berboxer bunga bunga merah hitam kegemaran dia…Aku finger fuck lubang Lan sambil Lan asyik menghisap dan menyedut batang pelir aku yang memang menjadi kegemaran dia tu.. dan memang dah banyak kali Lan telan air mani aku walaupun kami jarang fuck sebab Lan tak tahan kena fuck sebab lubang dia memang kecik…dan ketat..huhu tapi tu yang best tuh… kami perlu beraksi pantas sebab kawasan rumah Lan walaupun sunyi tapi ada gak orang lalu lalang kat situ especially student yang sewa di apartment kat situ. Aku memancut banyak dalam mulut Lan bila dia hisap sambil urut dan tekan bawah telur aku.. Lan hampir tersedak dan macam nak muntah.. berair mata dia menahan pancutan air mani aku kat tekak dia.. tapi Lan memang best semua air aku ditelan habis.. dan macam biasa Lan akan dapatkan mulut aku untuk cium mulut lepas telan air mani aku sebab dia tahu aku geli nak rasa air mani aku sendiri..hehe Aku pulak took turn to suck konek remaja Lan yang agak kecil dan mudah untuk dihisap tu… Lan merengus penuh nikmat bila aku hisap sambil tangan kanan aku finger fuck lubang jubur dia dan tangan kiri gentel puting tetek dia yang terselak aku kerjakan… Lan memancut macam biasa.. sangat hebat… dari kerusi tempat duduk depan, pancutan keduanya melepasi kepala dia mengenai kerusi belakang kereta aku… dan yang selebihnya landing kat atas pipi dan muka aku… bau air mani budak sabah yang gian ni memang kuat dan aku jilat sikit dan telan air mani Lan sebagai tanda sayang aku kat dia… Lepas projek ringan aku pun lap Lan dengan tisu dan kami pun kiss goodbye. Selang sehari,keesokannya aku terima message dari no yang aku tak kenali tapi aku tahu itu talian sabah/Sarawak dan memang betul, Rain msg aku tanya khabar..betullah tekaan aku yang budak bottom ni ada feel kat aku so kami pun berjanji untuk jumpa pada pukul 5ptg selepas dia habis kelas. Aku pergi amik Rain tanpa pengetahuan Lan walaupun dia org sama kelas kuliah, tapi aku tunggu di suatu tempat yang dijanjikan… sampai jer, aku Nampak Rain berbaju T putih, berseluar beidge dengan beg galas di bahu sedang menunggu aku kat bawah pokok tepi bus stop. Rain terus naik kereta dan kami just driving tanpa tujuan. Selepas 5 minit, aku beranikan diri dengan menyuruh Rain meletakkan tangan atas paha aku seperti Lan buat dan aku Nampak Rain tak membantah malah terus saja menjalar ke celah kangkang aku mencari batang pelir aku yang tersimpan didalam short biru aku. Masa kat traffic light aku menyentuh celah kangkang Rain dan batang rain memang sedang super keras.. dan menegang dengan maksima, besar pulak batang budak ni.. aku dapat rasakan batang tebal rain dari luar pants dia. Aku drive kesatu kawasan taman perumahan yang sunyi sambil menyuruh rain membuka zipper dan melondehkan sedikit seluar dia supaya batang dia tersembul keluar… wahhh teruja aku melihat batang putih rain, yang lebih 6 inci , tebal dengan kepala merah yang sangat memberansangkan nafsu aku. Batang rainagak bengkok kebawah macam bottom yang selalu main… dan dengan menutup konek dia dengan t shirt dia, aku memandu dengan sebelah tangan melancap dan membelai batang remaja rain yang pada waktu itu agak teruja dan terkejut dengan apa yang berlaku. Walaupun dia beberapa kali mengungkapkan rasa takut dia tapi disebabkan nikmat yang dia sedang alami,akhirnya, rain membiarkan seluar dia jatuh keparas kakinya dan underwear uomo hijau nya melorot hingga ke lutut.Kini rain hanya memakai t shirt dengan bahagian depannya menutupi pelirnya yang aku sedang main, dan bontot putih gebunya, sedang duduk dikerusi tanpa alas pakaian.. Aku syok betul melihat seorang budak remaja yang cute macam rain, tanpa pakaian dari pusat kebawah, sambil duduk dalam kereta, Nampak sedikit takut tetapi juga ternganga kesedapan dari belaian yang aku berikan dengan angan kiri aku kat batang dia , sesekali aku gosok kepalamerah rain dan rain memang banyak air mazi setiap kali aku gosok kepala konek dia habis basah jari aku dan beberapa kali aku jilat air mazi rain sambil menjeling ke arah rain yang malu dengan apa yang berlaku… Rain suka abang? Aku tanya… rain hanya mengangguk lalu menjawab.. sebenarnya saya hanya nak jumpa abang tapi sorry abang tak tahan pulak bila berdua jer ngan abang mula terbayang apa yang Lan ceritakan kat saya, bagaimana abang main dengan dia.. saya rasa jelous… Aku terus mencadangkan pada rain… Rain tak nak rasa apa yang lan rasa hari tu bilabatang abang menyucuk masuk lubang dia? Aku pancing dengan kata kata nakal sambil jari aku yang masih dibasahi air mazi rain aku halakan kea rah lubang jubur rain yang panas diselaputi bulu bulu nipis sepanjang rekahannya… dan rain emmang hanya terus bersetuju sebab aku tahu dia memang dah gian nak kena jolok… sebab port tak ada,aku pun menghala kereta aku ke satu taman yang agak sunyi…mula mula cadang nak fuck dia kat tepi pokok jer tapi Nampak pulak satu tandas awam yang lengang kat situ… lepas usha line aku pun signal kat rain suruh keluar dari kereta. Sampai jer dalam toilet, aku terus londeh seluar dan buka t shirt rain dan rain pulak tak sabar sabar terus unbutton my shirt dan menyonyot tetek aku.. ahhhh budak ni memang nak kena fikir ku… ak terus tarik short aku ke paras lutut dan menyuruh rain yang telanjang bulat mengadap dinding sambil berbongkok sedikit.. aku bagi dia jilatan berahi kat lubang dia dan sekitar cracked line jubur rain yang membuatkan rain meraung sedap…nasib baik ketinggian kami agak sama jadi mudahlah possisi mengangkang budak sabah ni kali ni… Aku sapu air liur dengan banyak kat batang aku dan finger fuck jubur rain yang dah mula berpeluh dan tanpa buang masa aku terus tujah lubang merah teruna kota kinabalu dengan rakus…. Rain menjerit dan menolak badan aku , aku cabut semula dan terus menikam kali kedua dan masuk meneroka kedalam lubang nikmat milik rain… aku terpaksa menutupmulut rain dengan underwear dia sebab dia ni jenismeraung kuat.. aku takut orang dengar kalau ada yang lalu kat situ.. so aku buka air paip dan dengan mulut rain yang aku tutup dengan underwear hijau dia aku pun memainkan aksi sebagai jantan sebaik mungkin…aku angkat kaki rain sebelah ke atas mangkuk tandas dan satu lagi kat lantai so aku fuck rain secara doggy dalam 2 tiga posisi yang simple sebab tempat terbatas…sambil tangan kanan aku mengocok batang besar rain yang sedang dalam kenikmatan yang sememangnya terus terusan menegang sejak dari dalam kereta tadi…dapatlah aku rogol lubang bottom rain dalam sekitar 10minit sebelum aku memancut air nikmat terus kedalam lubang jubur rain tanpa mencabut keluar batang aku sebagai tanda perkenalan kami yang pertama…, belum sempat aku habis memancut kedalam pantat rain, tangan aku merasa denyutan pada batang tebal kepunyaan bottom aku yang baru sehari aku kenal seraya konek aku yang masih berada dalam lubang larangan rain dikemut kuat sampai terasa sakit… rain memancut dengan banyak dengan lebih 7 das tembakan kea rah dinding tandas dan mangkuk tandas.. Begitu kuat bau air mani dalam tandas tempat kami berasmara secara songsang sehingga aku terpaksa memancutkan sedikit air paip untuk menghilangkan tompokan air mani rain dan bau mani yang cukup lumayan dalam toilet tersebut… Kami bercium mulut dalam 2 atau 3 minit dan terhenti bila terdengar ada orang masuk toilet sebelah.. cepat cepat aku kenakan pakaian dan terus keluar dulu.. diluar terdapat satu kereta proton warna kelabu ada beberapa orang kat dalam dia dan aku hanya terus berjalan selamba kekereta aku dan tak lama rain menyusul dan kami pun menghala pulang. Dalam perjalanan kami asyik bercium dan meraba raba satu sama lain seolah olah Rain adalah Lan. Untuk penegetahuan anda, lan kini dah tahu aku main dengan Rain, kami bergaduh beberapa hari tapi kini Land ah menjadi milik aku semula dan menjadi bottom setia aku dan setiap minggu kami akan fuck semenjak aku dan kawan baiknya Rain berjanji tak akan mengadakan hubungan sex lagi buat kali kedua,,, thank you lan.. abang sayang Lan.. kali kedua tak boleh dengan Rain? Kali ke tiga boleh kot…wakaka… [source]

No comments:

Post a Comment