Wednesday 4 November 2015

Adik Angkatku Fahmy

Kisah benar ini berlaku sewaktu aku berada di tingkatan 4 dan si Fahmy pula berada ditingkatan 1 ...
Hari itu aku dan rakan rakan unit beruniform yang aku sertai balik lewat kerana menyiapkan projek Jubli Perak sekolah kami ,kami kena membuat pameran sempena Jubli Perak nanti.
Aku dan berberapa orang rakan ku menyiapkan gadjet gadjet dan bahan bahan pameran lain di bilik unit beruniform.
Seperti biasa kalau kita orang lepak kat bilik tu mesti ajer ade ahli junior (budak form 1 – 2 ,budak petang) yang menyibuk coz tak nak masuk kelas so dia org konon konon nak bantu kita org buat kerjalah .Salah seorang yang menarik perhatian aku masa tu ialah seorang budak yang berkulit hitam manis ... taklah hitam cam india ... tapi cam kulit org melayu lah..sawo matang gitu ...dia berpakaian seragam pengawas ...tapi yang peliknya aku tidak pernah melihat budak tu sebelum ini ..So aku pon menyapa dia ..ko budak baru ke ?? Ah ah bang katanya. Ohhh patutlah tak pernah nengok... sapa nama tanyaku seraya melihat name tag yang dipakainya ..emmm Fahmy A ..sedap siot namanya .. Form berapa tanya ku lagi...Form one bang...Perdagangan 1 Merah katanya. Aku pon tak tahu kena kenapa aku begitu berminat dekat si budak Fahmy nie...aku dapat rasakan yang macam ade tarikan antara aku dengan dia...aku dan dia begitu mesra bagai kan dah kenal lama.
Kringgggggggggggggggggggggggggggggggggg lonceng pon berbunyi tanda waktu persekolahan belah petang tamat... sebelum pulang aku berpesan kat Fahmy...esok datang lagilah...abang ada dekat bilik nie lagi…ok katanya .
So perhubungan aku dengan dia semakin hari semakin mesra... kalau balik kami balik bersama (kebetulan bas yang aku naiki akan melalui kawasan tempat Fahmy tinggal so kami selalu naik bas yang sama)
Perhubungan kami terus berjalan dengan baiknya bagaikan seorang abang dengan adik sehinggalah satu masa itu kami mengadakan satu perkhemahan sempena cuti sekolah di salah sebuah gunung di Johor.
Diwaktu itulah segala galanya bermula …
Adalah lebih 60 orang turut serta perkhemahan tersebut ,aku dan berapa org lagi rakan aku dipertanggungjawapkan menjaga mereka sebab cikgu tak dapat hadir sama (biasalah cikgu mana ler ade masa nak camping camping nie..)
So macam biasa... kalau waktu perkhemahan pada waktu malam biasanya ade permainan waktu malam...so setelah berbincang dengan senior senior yang lain...kami bersetuju untuk mengadakan “base game” pada malam kedua…kalau engkorang nak tau base game nie lah favorite aku ..Time nie lah peluang aku nak lihat kote budak budak junior...
So malam yang dinanti nantikan pon tiba … tepat jam 2 pagi...aku pon meniupkan wisel memanggil semua junior junior yang sedang nyeyak tido ….
Setelah berkumpul,aku pon memerangkan tujuan dipanggil waktu malam malam nie ..camner bentuk permainan base game nie akan dijalankan dan sebagainya.
Aku dan seorang rakan baik aku mengambil base pertama ..
So …kini giliran si Fahmy dan kumpulanya berada di base aku …Apa lagi aku menyoal si Fahmy nie bertalu ..bila ajer jawapanya salah ..aku kata salah tu..buka baju .. Kemudian salah lagi ..buka seluar …walaupun jawapan tu betul aku cakap juga salah..ialah bdk junior mana reti melawan … akhirnya kini si Fahmy sudah bertelanjang bulat …aku pon meyuluh kotenya dengan torch light yang aku bawa…perhh boleh tahan siot batang dia..besar juga kata ku …kawan aku dan aku ketawa berdekah dekah ..nengok batang dia aje aku takleh tahan dah stim…aku pon memanggil si fahmy nie supaya dekat dengan aku..Fahmy sini..bila ajer si Fahmy menghampiri aku..akupon segera memegang kotenya sambil mengetel gentel kotenya …aku dapat rasankan kotenya mengeras .
Kawan aku tu diam ajer dia memang paham perangai aku…budak junior lain mana berani buat hal so mereka diam ajer ..
Kemudian aku cakap kat dia secara berseloroh ..lepas nie kalau nak tido..tido dengan abang paham.. Paham…angguk si Fahmy...
Selain dari Fahmy ,hampir semua budaklah kena bogel malam tu,macam macam bentuk kote dapat aku lihat malam tu ..ade yang putih ,hitam,coklat..yang belum sunat ,yang besar,kecil..pendek kata memang stimlah malam tu..
So kira kira jam 4 pagi setelah base game tamat aku pon kembali ke khemah ..baru ajer nak melelapkan mata tiba tiba nama aku dipanggil ..aku tengok alamak si Fahmy lah .. dia bertanya kat aku kata nak tido ngan dia jadi tak ??aku tengok sekeliling hampir semua dah tido cuma beberapa org budak ajer yang tak tido kerana mereka sedang sentry .kejap kata aku terus menuju ke sick bay..emm kosong takde org ..aku pon memanggil si Famy ke sick bay..sampai aje si Fahmy tu di sick bay ..aku pon berkata kat dia ..masuklah kita tido kat sini malam nie ..
Khemah sick bay nie best selain luas ,bersih khemah nie juga selesa ..lantai dia dibentangi oleh sleeping bag yang tebal ade bantal lagik…maklumlah khemah untuk org sakit.
So kini aku dan Fahmy berada dalam Khemah .. kami pon berbaring …aku dengan segaja merapatkan badan aku dekat denganya …kemudian aku memeluknya…dia diam ajer…aku tanya dia tido ke dia kata taklah..so aku berborak borak dengan dia…macam macam aku borak sambil tu tangan aku meraba raba batang dia …agak gak dah lama aku meraba dia aku dapat rasakan batang dia pon dah tegang ..aku pon menyeluk seluar trak suit yang dipakainya ..perhh dia tak pakai spender ..So senanglah aku meraba batangnya ..masa tu batang aku dah stim giler….aku pon berbisik kat si Fahmy tu..yang aku nak mengisap kotenya boleh tak??dia pon beri green light apa lagi aku pon menarik seluar trak suit dia dan mengeluarkan batangnya…batangnya memang dah keras ..aku pon mengolom batangnya ..perhhh nikmat abes…sedap..mantol wa cakap lu.. ..walaupon aku stim giler babi waktu tu tapi takde apa yang aku boleh buat sangat selain dari mengolom batang nya ..nak bogelkan bahaya beb buatnya ade org datang ke apa tak ke haru so ..waktu tu aku sekadar buat apa apa yang patut ajer..kemudian aku melancap kan batang ku sendiri sehingga terpancut dan air mani aku..aku sapukan ke batang si Fahmy itu dan melancapkan dia pulak..tapi dia tak leh kuar lagi maklumlah bdk lagilah katakan..so lepas tu kami pon tido..
Sepanjang 4 malam perkhemahan tu kami takde apa yang best sangat dapat aku dan Fahmy buat tapi dari situ aku dah tau yang dia jenis tak kisah… Hari akhir pon tiba kini masanya untuk balik ..sebelum balik aku cakap kat Fahmy ..malam nie tido rumah abang nak esok abang antar awak balik ke rumah lah…camner..ok tak ?? Fahmy pon bersetuju ..
Kira kira jam 4 petang kami pon tiba dirumah aku..masuklah Fahmy…masuk jer terus aku ajak dia lepak kat bilik aku ..bilik aku tu kat belakang sekali so tak de sapa menganggu .
Masuk bilik... aku terus buka seluar pakai short pastu terus landing ke katil...lepak ma..camping mau tak lepak ..si Fahmy pon sama juga cam aku pakai short terus landing kat sebelah aku ..wahh ini sudah bagus.
Aku cakap kat Fahmy jomlah tido..aku pon bangun dan kunci bilik aku dari dalam kemudian aku terus landing sebelah Fahmy dan memeluknya .. aku mencium pipinya..dia diam dan senyum ajer..
kemudian aku terus merangkul lehernya..mendekat bibirku dekat mulutnya dan mencium mulutnya…Fahmy tidak membantah malah membalas ciuman aku..kami bercium ciuman ,bergomol gomolan..tangan aku terus meraba seluar pendek yang dipakainya..aku terus meraba raba batangnya yang sudah keras itu..
Kemudian tanpa membuang masa aku pon membuka bajunya …kemudian seluarnya aku tanggalkan ..tak pakai spender yek..baru aku tau yang si Fahmy nie memang jenis tak suka pakai seluar spender..
Kini Fahmy sudah bertelanjang bulat .. aku perhatikan batangnya sepuas puas hati maklumlah masa kat perkhemahan tu aku takleh nengok jelas cam nie..aku memegang batangnya yang sudah mencodak itu ..walaupon batangnya tidak putih tapi ianya tetap mengiurkan ..bentuk batangnya begitu cute …tanpa membuang masa aku pon terus memasukan batangnya kedalam mulutku yang sememangnya menanti kehadiran batang budak lelaki yang berumur 13 – 15 tahun ,batangnya aku kolom dengan penuh bernafsu ..sambil mengerakkan kepalaku ke atas dan kebawah ..keseluruhan batangnya yang ngam ngam saiznya kini sedang aku kolom …dia memejamkan mata kesedapan..sesekali dia merintih kesedapan ..ahhh..ahhhhh …bunyian itu aje sudah cukup memberi gambaran bertapa dia menikmati setiap detik dan setiap apa yang aku lakukan.
Setelah puas mengolom batangnya , kelengkangnya aku jilat ..telurnya yang licin itu aku nyoyot sepuas puasnya …aku sudah tidak keruan lagi ..aku pon membuka pakaian ku dan terus berbogel..aku sudah menghampiri klimaks….kemudian aku menyambung aktiviti menyoyot telurnya..aku dapat lihat air mazi sudah mengalir dari kepala takuknya..tanpa membuang masa aku terus menjilat air mazinya..nikmat..lazat tidak terkata…tidak dapat digambarkan dengan kata kata bertapa sedapnya saat itu ..aku mengolom batangnya lagi ..tiba tiba aku dapat rasakan seolah olah satu pancutan air keluar dalam mulutku …aku mengeluarkan batangnya dari mulutku dan meludahkan apa yang ade dimulutku ke perutnya..ohh air nikmatnya ..Fahmy akhirnya memancutkan air mani sulungnya..tanpa mensia siakan air mani tersebut aku menjilat dan menelan air mani tersebut..walaupun payau tapi sedap…nikmat ..guriihhhhhhhhh ..
Kemudian aku pon menyuruh Fahmy mengisap batang ku..dia menolaknya dengan baik dia kata dia belum bersedia ..aku memahami..sudah menjadi prinsip aku tidak memaksa sesiapa pon..kerana aku ingin memiliki hatinya barulah dapat ku miliki tubuhnya ..separuh dari hatinya sudah ku miliki dan lagi separuh akan datang bila dah miliki 100% barulah leh suruh dia buat apa saja kan..
Aku mengambil tanganya dan menyuruh dia melancapkan aku…dia tidak membantah ..batangku dipegangnya dengan manja sambil megoyang goyangkan keatas kebawah ..argggg aku kini bagai berada diawang awangan ,tidak berapa lama lepas itu aku pon memancutkan air mani ku…spluttttt air mani aku memancut tinggi terkena mukanya aku mengelap air maniku dari mukanya kemudian mencoletkan sedikit ke dalam mulutnya sebagai tanda sayang ..dia tersenyum…
Kemudian kami pon terussssssssssssss tido..sehingga waktu malam dan kami tersadar dari tido kira kira jam 2 pagi ..dan membuat projek sekali lagi..heheheh
Perhubungan aku dengan dia terus menerus sehingga dia melanjutkan pelajaranya ke IPTA ,last sekali aku berjumpa denganya ialah pada tahun 2000 ketika aku dengan R, salah seorang boy yang aku sangat sayangi sedang bermain kereta Tamiya di Leaisure Mall JB.aku dapt tahu dia berkerja dengan Perodua sebagai juruteknik dan sudah pon mendirikan rumahtangga.
Selain membuat projek dengan Fahmy aku juga ade membuat projek dengan adiknya yang waktu itu darjah 6 tapi badan boleh tahan dan putih melepak abes..memang mengiurkan..aku mula mengenali adiknya sewaktu aku berkunjung ke rumah Fahmy ..Fahmy tahu aku ade affair dengan adiknya tapi dia tak kisah..adik dia pon leh tahan hebatnya,batangnya pon power gak dan boleh tahan besar malah. Tak salah kalau aku katakan adik dia lebih best dari Fahmy ..malah aku lebih menyanyangi adiknya dari si Fahmynya ..tapi hubungan aku dengan adiknya tak lama sebab waktu masuk form 1 adik dia masuk ke sekolah berasrama penuh..so tak dapet jumpa lagilah…sepanjang perkenalan aku dengan adik dia adelah dalam 3 ke 4 kali aku buat projek dengan adik dia..dengan Fahmy lak jangan citerlah setiap kali jumpa sure buat heheheheheh.Kira aku beruntung mengenali si Fahmy nie kerana bukan batang dia ajer aku dapat malah batang adik dia pon aku dapat..kira double bonus ler.
Kini aku sudah lost contact dengan si Fahmy dan adiknya memandangkan mereka sekeluarga sudah berpindah ke tempat baru ..tapi bapa si Fahmy tu aku selalu jumpalah sebab bapanya merupakan seorang tokoh koporat yang popular di sini.
Oklah sampi sini ajer buat masa nie..kalau ade masa aku akan terus menulis kisah kisah pengalaman aku ini.

No comments:

Post a Comment