Wednesday 4 November 2015

Joey

Perhubungan aku dengan joey terjalin ketika kami berjumpa disebuah majlis kenduri kahwin. Ketika itu parent aku melepak2 dgn kawan2nya dan aku tinggal bersendirian di khemah makanan. Ketika aku mengambil makanan lagi kami bertentangan mata. Kemudian sambil makan kami bermain mata dan senyum2. Mukanya sgt kiut aku benar2 sukakanya. Rambutnya yang terpacak2 diurus dn baik, mukanya berpetak dan berisi, keningnya nipis dan matanya besar dan berbulu lentik. Anak matanya kehitaman dan berhidung mancung sedikit sesuai dgn kulitnya yang sawo matang, berkulit licin tanpa jerawat dan misai serta janggut, berbibir nipis dan cerah. Tingginya lebih kurang 172m dan berisi sedikit tetapi tidak gemuk. Aku suka tenguk mukanya yang Nampak macho dan str8 act walaupun dia bergaya seperti lelaki str8 tapi aku tahu dia PLU. Sepanjang aku menikmati hidangan makanan sepanjang itu jugala kami bermain mata. Setelah selesai aku makan, aku mengmabil air dan beranikan diri untuk duduk bersebelahan dgnnya. Ketika itu tetamu tidak ramai dan dia kelihatan sedang melepak2 dihujung bangku sambil minum air seperti sedang bagi hint untuk aku berada disebelahnya. Aku mengambil air dan sedikit pencuci mulut didalam pinggan terus melabuhkan punggungku disebelahnya. Kenudian tanpa segan silu aku menyuakan pencuci mulut kepadanya. Dia mengambil sepotong tart jem tanda setuju berkawan. Aku kemudian bertanyakan namanya dan terus kami berbual2 tentang diri kami. Lebih kurang sejam kami berbual akhirnya aku diajak pulang oleh parent aku. Kami kemudian bertukar2 number telefon dan terus pulang dgn gembira. Petang itu aku tidak melepaskan peluang bersms dgnnya. Dia menjawab dgn gembiranya dan kami kemudian bertukar2 yahoo massanger dan Facebook. Kami berchatting dan juga bersms setiap masa. Kami juga sering melepak bersama kerana rumahku dan juga rumahnya tidak jauh. Kami masih lagi meneymbunyikan taring masing2 kerana takut tersalah anggap. Aku takut tekaan aku salah dia PLU, so aku pun terus menunggu dia mulakan dulu, padahal dia pun sama dgn aku. Selama sebulan perkenalan kami akhirnya aku berani bersms lucah serta berchatting lucah menarik minat dia dan juga cuba menduga dirinya. Rupanya dia menerima sms lucah dan chat lucah aku dgn baik dan membalasnya dgn berkataan lucah menegesahkan dia PLU. Aku benar2 gembira dan seronok sekali.



Pertemuan kami diatur dan aku mengajaknya lepak dirumahku. Kebetulan pada malam itu ibubapaku serta adik beradik yang lain kerumah sedara meninggal selama 2hari.aku ditugaskan menjaga rumah, mmg itu niat aku. Kemudian aku mengajak joey kerumahku menemani aku ketika ketiadaan keluargaku. Joey bersetuju dan kami melepak bersama. Pada malam pertama kami menonton cerita yang berbaur lucah. Aku sengaja membuatkannya melayan cerita itu kerana cuba menaikkan nafsunya. Plan aku Berjaya dan dia memang Nampak agak gelisah dan kepanasan. Kemudian aku menggosok2 badannya dan bergurau2 lucah. Gurauan lucah aku itu disambut baik olehnya dan kami berbual lucah hinggala masing2 sudah tidak tahan. Aku terus menokok bibirnya dan kami bercium2 dgn rakus sekali. Lidahku dan lidahnya berlaga2 dan menghisap bibir antara satu samalain. Aku kemudian menjilat2 pipinya dan terus ketengkuknya. Kami bergilir2 menjilat2 dan tgnku menggosok2 dadanya dan meramas2 teteknya. Dia pun melakukan perkara yang sama.aku menarik bajunya dan mencabut sehingga menampakan tubuhnya yang mengiurkan. Dia juga melakukan perkara yg sama padaku dia menjilat2 bahuku dan tengkukku. Kemudian aku menjilat2 tengkuknya hingga ke dadanya dan menghisap kedua putingnya yang licin tanpa bulu dan bewarna hitam dan putingnya besar. Mmg seronok sekali aku menghisap dan menjilat2 putingnya dan dia mengerang keenakan. Aku kemudian turun lagi kebawah dan lidahku bermain2 dipusatnya. Dia kemudian membaringkan aku dan menjilat2 tengkukku hingga ke dada dan manghisap2 putingku. Aku terasa begitu nikmat dan aku mengerang kenikmatan dan kegelian. Dia menjilat2 putingku dan terus menjilat peruitku hingga kepusat. Aku berasa sungguh seronok dan dia kemudian membuka seluarku menampakkan bonjolan btgku pada seluar dalam. Dia kemudian menjilat2 bonjolan seluar dalamku yg sudah basah dipenuhi air mazi. Joey dgn rakusnya meramas btgku yg sudah stim didalam seluar dalam dgn mulutnya dan menghisap2 bebola testisku. Aku mengerang kenikmatan dan kesenakan apabila dia menghisap2 bebola testisku. Habis basah kuyup seluar dalamku dgn air liur joey. Aku kemudian menolaknya semula dan membaringkan badannya dan membuka seluarnya. Aku kemudian meramas2 batangnya didalam boxer yang sudah mengeras dan menghamburkan air mazi. Aku menjilat2 dari luar boxernya dan joey kemudian menarik kakiku untuk menikmati btgku. Kami kemudian melakukan gaya 69 dan aku menarik seluar boxernya menampakkan batangnya yang tegang dan kepalanya yang besar seperti payung menegak bengkok keatas. Aku menghisapnya dengan gelojoh sambil menikmati batangku diisap oleh joey. Lebih dari sejam kami melakukan gaya tersebut kemudian joey bangun dan bersedia untuk meliwat aku. Aku kemudian memakaikannya pelincir dan dia menjilat2 duburku sambil memasukkan jari2nya kedalam duburku membersihkan duburku. Aku begitu seronok duburku dijilat dan ditrim olehnya. Dia kemudian memasukkan batangnya yang besar kedalam duburku. Sungguh seronok dan nikmat sekali terasa. Dengan kepala batangnya yang bengkok sedikit diatas membuatkan duburku terasa amat puas digesel olehnya. Dia mendayung aku dengan sopan dan penuh romantic.dia mengerang kenikmatan dan amat bernafsu sekali. Dia mendayung sambil tangannya meramas2 btgku kemudian dadaku dan memasukkan jarinya kemulutku. Dia menikmati setiap ayunan yang dilakukan kepadaku. Sekali sekala dia tunduk menjilat2 serta menghisap putingku dan mencium2 serta menghisap2 lidahku ketika batangnya menghunus kedalam duburku. Begitu romantic dan aku menikmati setiap detik yang ada. Aku merasakan begitu bahagia berasmara dengannya. Dia pandai menarik kenikmatana dan kepuasan ketika dia menghayunkan btgnya kedalam duburku. Dia bukan saja memuaskan dirinya ketika meliwatku tetapi turut memuaskan aku dengan belaian mesranya. Dia kemudian menghamburkan air maninya kemuka dan badanku. Aku menjilat2 sisa2 air mani yang masih meleleh dileher batangnya dan kepalanya. Aku berasa sungguh puas. Dia kemudian meminta aku meliwatnya. Aku kemudian membetulkan posisi dan menjilat2 duburnya yang licin dan menjolok2 duburnya dgn jariku. Dia mengerang keenakan sambil aku meramas2 batangnya dan menggosok2 dadanya. Mukanya kelihatan begitu nikmat dan sedang melayan kenikmatan sambil memejamkan mata. Aku kemudian menyuruhnya melumurkan pelincir dibatangku dan kemudian aku menghunuskan btgku ke duburnya. Dia mengerang keenakan dan sambil menghayun aku meramas2 btgnya dan mencium2 bibirnya. Aku kemudian menghayun dgn slow dan menjilat2 dadanya serta menikamti putingnya. Dia menjilat2 dadaku dan kami berkucupan sambil batangku mendayung kedalam duburnya. Begitu nikmat sekali hubungan sex kami kemudian aku mengeluarkan btgku sambil memancutkan airmaniku kemuka dan kemulutnya. Dia menjilat2 btgku dan aku mengerang kenikmatan. Sungguh nikmat bagaikan terasa berada di syurga. Malam itu kami berdua berasa amat puas dan bernafsu. Kami tidak dapat tidur malam kerana setiap 3 jam kami berasmara kerana masing2 masih lagi bernafsu dan bercakap lucah. Dua malam berturut2 kami amat bahagia. Hubungan kami makin rapat selepas itu dan kami selalu berjumpa. Kami kemudian declaire kaple dan amat bahagia dgnnya.
Tapi kini joey hanya tinggal kenangan kerana telah pergi buat selama2nya akibat penyakit barah otak. Selama 4 tahun aku bersama dengannya dan dia pergi buat selama2nya. Setelah 2 tahun pemergiannya aku masih lagi terasa kehangatan pelukannya dan aku masih lagi tidak dapat menerima kenyataan. Baju2nya yang masih berbau badannya aku cium setiap malam untuk melepaskan rindunya dan aku sering kekuburnya menangisi pemergiannya. Aku berdoa di church setiap hari supaya rohnya tenang dan aman disana. Tidak sabar aku ingin berjumpa dengannya di syurga nanti dan kami bahagia bersama seperti dahulu. Joey tiada pengganti dan aku tidak mahu mencari penggantinya. Biarla dia saja kekasihku yang awal dan akhir. Aku sangat merindui kamu joey. Hadirla dalam mimpiku.

No comments:

Post a Comment