Friday 1 July 2011

Sungguh Aku Tak Sangka

Baru semalam Faizul ternampak abang Iezhan keluar dengan seorang lelaki di salah sebuah pusat membeli-belah berdekatan dengan sekolahnya, hari ini dia terserempak lagi abangnya itu keluar dengan orang lain pula. Sejak akhir-akhir ini, abang Iezhan agak perahsia orangnya; dia lebih banyak berkurung di dalam bilik sepanjang masa.

Kelihatan abang Iezhan amat mesra dengan lelaki itu yang berumur lebih tua darinya, dia memerhatikan sahaja tingkah laku abangnya itu dari jauh. Takut juga jika abang Iezhan sedar yang dia ada di situ, nanti dia akan dituduh penyibuk pula. Memang abangnya itu banyak rakan-rakan lelaki dari perempuan, bahkan teman wanita abang Iezhan tidak pernah dilihatnya dari dulu sampai sekarang.

Bukan abang Iezhan tidak kacak dan tampan, ramai senior perempuan di sekolahnya sentiasa bertanyakan perihal abang Iezhan yang juga merupakan bekas pelajar sekolah itu. Sehinggakan malas Faizul hendak melayan kerenah mereka, banyak betul peminat abang Iezhan. Namun, nasib baiklah abangnya itu bukan seorang playboy.

“Bro...aku masuk dulu. Ko jangan lupe air aku pulak?”tegur rakannya, Syafiq yang berada di sebelahnya.

“Emm...okay. Ko gerak dulu...aku follow jap lagi”ujar Faizul, matanya masih lagi tidak mengalihkan pandangan dari abang Iezhan yang leka berbual-bual dengan lelaki yang berumur itu.

Kemudian, lelaki tersebut memegang tangan abangnya dan mengusapnya dengan manja. Faizul menjadi agak hairan, abang Iezhan dan lelaki itu berkelakuan seperti sepasang kekasih. Selepas itu, mereka berdua berjalan masuk ke sebalik kawasan yang agak tersorok di situ. Perasaan ingin tahu Faizul membuatkan dia menghampiri tempat abangnya berada.

Tempat itu merupakan kawasan laluan kecemasan yang sememangnya lengang, perlahan-lahan Faizul menolak pintu kecemasan ke dalam sambil dia mencari ke mana arah abangnya pergi.

“Emmmmpphhh.....eeemmmpphhh..........eeemmpphhhhh.........”

Kedengaran bunyi erangan seseorang dari bawah tangga kecemasan yang tidak jauh darinya. Faizul melangkah dengan amat senyap ke arah punca bunyi itu. Dilihatnya lelaki itu sedang mencium leher abang Iezhan dengan penuh bernafsu, tangan abang Iezhan pula telah masuk ke dalam seluar lelaki itu pula. Mereka sedang asyik dibakar berahi masing-masing sehinggakan tidak sedar kehadiran Faizul.

“Oooowwwhhh...sayang.....uummmppphhhh.......eeeemmmmppphhhh....”

“Emmmppppphhh....eeeemmmmm..............oowwwhhhhhhhhhhh......”

Terbuntang mata Faizul apabila mengetahui yang abangnya itu seorang gay. Patutlah selama ini abang Iezhan banyak mengelak apabila ditanya tentang teman wanitanya. Faizul menyangka yang abangnya itu hanya malas hendak memeningkan kepala dengan perempuan. Dalam pada itu, konek Faizul terasa semakin menegang, dia terasa agak terangsang melihat abang Iezhan dan lelaki itu.

Lama juga dia mengintai perbuatan abangnya itu sehinggalah suara Syafiq menjerit-jerit namanya di luar pintu kecemasan. Abang Iezhan berhenti dari mencumbui lelaki itu, dia amat terperanjat ketika itu. Lelaki itu yang leka meraba-raba dada abang Iezhan, ditolak ke tepi. Dalam pada itu, Faizul tahu yang abang Iezhan telah sedar dia sedang memerhatikan aksi mereka berdua. Mereka bertentangan mata seketika, kelihatan riak wajah abangnya itu agak takut. Faizul pula cepat-cepat meninggalkan kawasan itu, dia tidak mahu Syafiq masuk pula ke situ.

“Woit...ko ke mane bro?”tegur Syafiq apabila melihat Faizul terpacul di muka pintu kecemasan itu.

“Aku pegi telefon arrr...awek aku.”bohong Faizul ringkas.

Padahal, dalam fikirannya sudah terbayangkan bagaimana dia hendak bersemuka dengan abang Iezhan nanti.


Sewaktu dia tiba di rumah, seperti biasa Faizul akan ke dapur dahulu untuk makan petang memandangkan di sekolah tadi dia tidak menjamah apa-apa. Semasa melalui ruang tamu, matanya melilau mencari abang Iezhan jika dia sudah pulang dahulu sebelumnya.

Awalnya dia berasa lega kerana kelibat abangnya itu tiada diperhatikannya di mana-mana, namun perasaannya itu hilang sejurus dia mendengar suara abang Iezhan dari arah dapur yang sedang berbual-bual dengan seseorang. Mahu tak mahu, Faizul terpaksa juga bersemuka dengan abang Iezhan, perutnya terlalu lapar ketika itu.

Perbualan lincah abang Iezhan terputus begitu sahaja apabila Faizul muncul di pintu masuk dapur, rupa-rupanya abangnya itu sedang bercakap melalui telefon bimbitnya.

“Okay...nanti aku call ko lagi”ujar abang Iezhan untuk menamatkan perbualan telefonnya.

Tanpa menuturkan sepatah perkataan pun, Faizul mengambil sepinggan nasi dan duduk di meja makan. Dia sengaja berbuat tidak tahu untuk mengelakkan rasa tidak selesanya antara dia dan abang Iezhan. Namun perasaan itu sememangnya tidak boleh dielakkan. Abang Iezhan masih lagi di situ, dia duduk bertentangan dengan Faizul.

“Baru sampai ke alang....”tegur abang Iezhan.

Faizul mengangguk, dia tidak mahu memandang abangnya itu. Perasaannya agak bercampur-campur, ada rasa benci pada abangnya, ada juga rasa takut dan bersalah mengenai kejadian tadi.

“Lepas makan, lepak jap kat bilik abang....ade hal sikit nak cakap”beritahu abang Iezhan sebelum dia beredar dari dapur.

Tanpa menjawab apa-apa, Faizul meneruskan jamahannya. Habis sahaja sepinggan nasi, dia segera naik ke biliknya dahulu kemudian dia mengetuk pintu bilik abang Iezhan dengan perlahan. Kelihatan abang Iezhan baru selesai mandi dan masih lagi bertuala, dia menyuruh Faizul masuk.

“Ade ape along nak cakap dengan alang?”soal Faizul sambil duduk di atas katil abang Iezhan.


Abang Iezhan menanggalkan tuala yang dipakainya di hadapan Faizul. Dengan keadaan berbogel, abangnya itu mengambil sehelai boxer dari almari pakaian dan menyarungkan ke tubuhnya. Faizul memerhatikan sahaja tingkah laku abangnya itu, dia tidak kisah sangat melihat abang Iezhan berbogel memandangkan mereka adik-beradik.

“Pasal tadi....along harap alang dapat faham. Tapi kalau alang tak suke ape along dah buat, along boleh terime...kalau alang nak benci along pun, along tak kisah....”

Dia mendiamkan sahaja dirinya, Faizul betul-betul tidak tahu apa yang patut dia katakan terhadap abang Iezhan. Baginya, dia tidak kisah apa yang abang Iezhan hendak lakukan dalam hidup sendiri. Dia cuma terperanjat sahaja apabila melihat kejadian yang tidak disangka-sangkanya itu.

“Along mintak pada alang untuk rahsiakan hal ni....sampai satu masa nanti, along sendiri akan beritau pada family. Cuma skarang masa yang belum sesuai...”ujar abang Iezhan lagi.

Dia duduk di sebelah Faizul dan meletakkan tangannya di bahu adiknya itu.

“Along.....nape along boleh suke dengan lelaki? Best ke cium dengan lelaki?”soal Faizul secara tiba-tiba.

Pertanyaan itu sedikit sebanyak membuatkan abang Iezhan terkejut, namun dia berfikir sebentar sebelum membuka mulutnya untuk menjawab soalan Faizul.

“Along tak tau nak explain macamane dengan alang.....kene rase sendiri, baru tau best ke tak.”jawab abang Iezhan.

Matanya merenung dalam-dalam ke wajah abangnya itu, Faizul sengaja bertanya begitu pada abang Iezhan kerana dia juga ingin tahu perasaan disayangi oleh lelaki. Lantas dia mendekatkan mulutnya ke mulut abang Iezhan, bibir mereka bersentuhan.

“Eh.....alang!!!...”teriak abang Iezhan sambil menolak Faizul darinya.

Namun tolakan abangnya itu tidak mampu menyedarkan apa yang dilakukan sekarang, dia mahu tahu sendiri seperti yang diberitahu oleh abang Iezhan tadi bagaimana rasanya mencium seorang lelaki. Biarpun lelaki itu abang kandungnya sendiri. Bagaikan orang hilang akal, Faizul menerpa ke arah abang Iezhan. Disebabkan tindakannya yang agak melulu, abang Iezhan rebah di atas katil dihimpit oleh tubuh Faizul. Bibirnya mencari bibir abang Iezhan semula, lalu bertaut membuatkan Faizul mencumbui abangnya itu dengan rakus.

‘Emmmmphhhh......eeeemmppphhhhh.....................uuummmmpphhhhhh..”

Kemudian, tubuhnya ditolak kuat oleh abang Iezhan. Faizul jatuh terduduk di sebelah katil, dia mengesat bibirnya yang dibasahi oleh air liur abangnya. Tersekat-sekat nafas abang Iezhan ketika itu, barangkali cumbuan mereka membuatkan dia agak terangsang. Sememangnya Faizul berasa sedap pabila dia menghisap kuat lidah abang Iezhan, apatah lagi bibir abangnya yang hangat itu berlaga dengan bibirnya sendiri. Baru dia tahu betapa lazatnya mencium lelaki.

“Kau dah gile ke alang........? Kan along ni abang alang...”ujar abang Iezhan perlahan.

Faizul tidak mahu menjawab soalan itu, baginya dia tidak mampu lagi menahan perasaannya ketika itu. Dia bangun semula, butang bajunya dibuka satu persatu kemudian dia menanggalkan seluarnya pula. Abang Iezhan kelihatan tercengang-cengang dengan perbuatan Faizul, dia tidak bertindak apa-apa melainkan memandang tepat pada adiknya itu yang kini sudah berbogel di hadapannya.

Faizul menerpa sekali lagi pada abangnya, kali ini abang Iezhan seakan-akan menerima sahaja kehadiran tubuh Faizul dalam dakapannya itu. Dia sendiri sudah dirasuk oleh nafsu serakah, adik atau tidak memang tidak penting lagi sekarang.

“Owwwwhhh..........bang...”keluh Faizul, mulutnya menjilat leher abang Iezhan sambil itu tangannya liar membuka boxer yang dipakai oleh abangnya tadi.

Mereka merapatkan tubuh ke atas satu sama lain, Faizul terasa betapa kerasnya konek abang Iezhan yang berlaga-laga dengan koneknya sendiri. Waktu itu, abang Iezhan pula leka mengusap puting tetek Faizul. Hangat asmara yang mereka rasa begitu memberahikan, setiap sentuhan pada tubuh mereka begitu merangsangkan.

“Owwwwhhh..................ooooowwwwwwwhhhhhhhhh.........oooowwwwwhhhhhhh”

Tangan abang Iezhan merayap ke konek Faizul lalu melancapkannya. Desahan Faizul mengiring setiap alunan lancapan itu, bibirnya menggomol mulut abang Iezhan. Kemanisan yang dirasai dari bibir abangnya itu amat didambakannya sejak dari kali pertama mereka bercumbuan.

“Owwwwwhhh.......oooooooooowwwwwwwwhhhhhh......owwwhhhhhh.......oooooowwwwwhhhh”

“Uuummmpphhhhh........uummmpphhhhhhh.............................uummmpphhhhhh......”

Lidah abang Iezhan dihisapnya dengan kuat, air liurnya pula ditelan habis-habisan; Faizul mahu menikmati kelazatan seperti yang dilihatnya tadi ketika abang Iezhan bersama teman lelakinya. Suara mereka saling berbalas-balas menemani kehangatan asmara mereka yang semakin membahang.



Kemudian, abang Iezhan melepaskan kucupannya pada bibir Faizul, mulutnya melurut ke bawah medekati konek Faizul yang sudah kemerah-merahan itu. Usikan lidah abang Iezhan terasa bermain-main di leher koneknya, Faizul mengeluh kesedapan. Dia tidak pernah merasa nikmat sebegitu sebelum ini, lagi-lagi bila seseorang menjilat koneknya.

“Arrrrrhh........oooowwwwwhhhhhh..........oooooooooooohhhhhhhhhhhhhhh...........”

Terangkat punggungnya mengikut lurutan mulut abang Iezhan di koneknya, Faizul betul-betul tidak mampu menanggung beban kenikmatan yang dijana oleh kuluman mulut abang Iezhan.

“Arrrrhh......aaaaarrhhhhh............aaaarrrhhhh..................aaaarrrhhhhhh...........”

Fikiran menjadi tidak tentu arah, lidah abang Iezhan bgitu nakal menjalar di sekeliling butohnya. Berkali-kali dia meraung kesedapan apabila abang Iezhan menghisap seluruh koneknya dengan padu. Rambut abangnya itu diramasnya, mengikut ayunan kuluman demi kuluman yang diterima oleh koneknya.

“Owwwwhhhhh.........aaaaaaoooooooooohhhhhhh................aaaaaahhhhhhhhh.......oooohhhh.......”

Faizul merasakan seperti koneknya hendak meletup ketika itu, abang Iezhan menjadi semakin buas dengan mulutnya yang pantas mengerjakan koneknya. Air likatnya sejak tadi mendesak dirinya untuk melepaskan sahaja keluar untuk memancutkan ke dalam mulut abang Iezhan. Namun Faizul tetap bertahan bagi menunggu sampai saat dia tidak berdaya untuk melawan nafsu serakahnya itu.

“Owwwwwhhh........baaang..........nak pancut niii........ooowwwhhh”desah Faizul dalam nada kegersangan.

Kuluman abang Iezhan bertambah laju, tersentak-sentak punggung Faizul menahan tekanan nikmatnya. Dalam pada itu Faizul sudah tidak mampu lagi, dia mahu melepaskan pancutan air likatnya waktu itu. Nafsu meluap-luap bercampur dengan keberahian yang teramat sangat.

“Owwwhhh....ooowwwhhhh......oooOOOOOOOOOWWWWWWHHHHHHHHH...”

Erangan panjangnya mengiringi berdas-das pancutan air nikmatnya ke dalam mulut abang Iezhan, mata Faizul terpejam melayani kelazatan puncak berahi yang dicapainya. Tiada apa yang bolah menandingi perasaan puasnya saat itu, sememangnya satu keenakan yang penuh mengasyikan. Dia terlentang dalam kepenatan sambil memerhatikan gerak-geri abang Iezhan menjilat-jilat koneknya yang kian kendur itu. Habis semua air mani yang dipancutkannya tadi ditelan oleh abangnya itu.

“Sedap tak...?”tanya abang Iezhan pabila dia merangkul Faizul rapat ke tubuhnya.

Faizul mengangguk perlahan. Dalam pada itu, abang Iezhan mengangkangkan kaki Faizul sementara dia berlutut menghadapnya. Dia terasa konek abang Iezhan bergesel-gesel mengenai lubangnya, Faizul masih menunggu apa yang ingin dilakukan oleh abangnya itu.

“Tahan sikit ye....sayang...”ujar abang Iezhan sejurus itu.

Dia dapat rasakan waktu itu konek abang Iezhan yang amat keras itu menujah untuk masuk ke dalam lubangnya. Faizul mengerang kesakitan, tekanan dari konek abang Iezhan itu semakin padu dan kuat.

“Errrrrggghhh................eeeerrrrhhhhh.............eeeerrrrrhhhhhhhhhhhhh...”

“Arrrrggggghhhhhhh.......looonnnggg.....sakiiitttt.........”

Namun abang Iezhan tetap meneruskan juga untuk meneroka lubang Faizul, dia mengagahkan dirinya untuk menolak masuk konek lagi. Kehangatan konek abang Iezhan mula memanaskan bibir lubangnya dulu, kemudian lebih dalam lagi, sedikit demi sedikit ia masuk.

“Errrrrhhhhhh....oooooooowwwhhhhhh........................ooooooOOOWWHHhhhhhh.....”

“Aaaaarrggg.................uuuuuuuurrrrrggghhhhhhhhhhhh.......”

Saat itu, abang Iezhan menekan badannya sekuat-kuat hati dan Faizul merasakan yang keseluruhan konek abangnya itu sudah memasuki lubangnya. Abang Iezhan mencumbuinya dahulu sebelum memulakan tujahan sulungnya, Faizul masih lagi belum dapat menyesuaikan lubangnya dengan konek abangnya itu. Namun dia cuba untuk menahan sahaja kesakitan yang dialaminya.

“Ahhhh........aaaaahhhhhhhh....................aaaaaaaaahhhhhhhhhhhh.....aahhhhhhhhh.....”

“Errrhhhhh..........eeeeeerrrrhhhhhhhhhhhhh...........eeeerrrrrhhhhhhh...”


Abang Iezhan memulakan tujahannya dengan perlahan dahulu membuatkan Faizul melayan sahaja rasa konek keluar masuk dari lubangnya. Setelah masuk tujahan kelima, Faizul mula rasa selesa dengan gerakan konek abang Iezhan, dia sudah menikmati kesedapan penyatuan berahi mereka. “Owwwwhhhh...........ooooowwwwwwwhhhhhhh..................oooooowwwwwwwwwwhhhhh”

“Aaarrrrhhhh......aaaaaaarrrhhhh........aaaaarrrrrrhhhhh................aaaaarrrrrhhhhhhhhhhh”

Wajah abang Iezhan direnungnya, berkerut-kerut dahi abangnya itu melayan nafsunya sendiri. Raungan nikmat mereka saling berbalas-balas, bahu abang Iezhan juga dirangkul kuat oleh Faizul. Dia tidak mahu melepaskan abang Iezhan waktu itu, tujahan konek abangnya yang padu itu membuatkan dia tidak keruan.

“Owwwwhhh.......oooooaaarrrhhhh........aaaahhhhhhhhhh..........aaaaaaaahhhhhhhhhh”

“Arrrrrhhh..................aaaarrrrrrrrrhhhhhhhhhh.........aaaaaaaaahhhhhhhhhhh....”

Semakin lama terjahan konek abang Iezhan bertambah laju, bergegar-gegar katil berlaga dengan dinding. Sesekali mereka bercumbuan, Faizul tidak peduli lagi orang yang bersatu dengannya itu adalah abangnya sendiri. Yang penting dia mahu sama-sama sampai ke puncak nikmat yang hendak dikecapi bersama-sama nanti.

“Aaaaaaaaaaaahhhhhhhhh.................aaaaaaahhhhhhhhh......along...nak pancuuutt...”

Tujahan abang Iezhan terhenti di situ sahaja, kemudian dia menarik keluar koneknya dari lubang Faizul. Dari butoh abangnya yang merah padam itu, terpancut-pancut air likat ke atas perutnya, ada juga mengenai dada dan dagunya sekali. Suara desahan abang Iezhan begitu kuat kedengaran di dalam bilik itu.

“Owwwwwhhhh.....OOOOOOWWWWWHHHH......OOOWWHhhhhhhhhhhh.....”

Setelah pancutan terakhir keluar dari konek abang Iezhan, abangnya itu terkulai di atasnya sambil menarik nafas panjang. Kepuasan yang mereka sama-sama alami memang begitu lazat dan sedap.

“Alang....pegi mandi sekarang...”suruh abang Iezhan setelah beberapa lama mereka berdua berdakapan.
Abang Iezhan bingkas bangun dari memeluk Faizul, dia kemudiannya mengambil tuala mandi dan memberikan pada Faizul. Sewaktu Faizul bangun dari katil, abang Iezhan memeluknya sekali lagi.
 
“Nanti along join okay....”bisik abang Iezhan di telinganya.

Faizul tersenyum lebar mendengar kata-kata abangnya itu. Dia segera keluar dari bilik abang Iezhan dan segera menuju ke bilik mandi. Dalam pada itu, abang Iezhan masuk sekali untuk mandi dengannya.


“Nak sambung lagi tak.....?”ujar abang Iezhan terus mendakapnya dengan erat.

Mereka sama-sama basah di bawah pancuran air mandi.

No comments:

Post a Comment