Friday 1 July 2011

Aku dan Helmi

Helmi rakan sebilik aku masa ditingkatan 2, dan juga remaja lelaki kedua setelah aku merasai keikmatan bermain, mengulum dan melancap batang lelaki. Masa tingkatan 2, Izzarrin (lelaki pertama dalam hidup ku) telah terasing bilik dengan aku, jadi kami hanya berpeluang untuk projek ketika hujung minggu waktu tak ada kelas malam. So nafsu gersang ku tiada yang layan, kerana aku perlukan setiap harti belaian dan denyutan hangat serta pancutan mani lelaki setiap hari.

Cute twink!
Ku kira, kemesraan yang terjalin antara aku dan helmi memang sangat menggembirakan aku kerana Helmi mempunyai susuk tubuh yang perfect, tak tinggi tak rendah, tak kurus tak gemuk, malah badannya sangat smooth dan lansing dengan kulit yang begitu cantik dan berwarna coklat.

Hampir dua bulan kemesraan yang terjalin membuatkan aku sentiasa mengidam untuk di peluk dan di cumbu oleh helmi sehinggalah suatu malam yang tak akan aku lupakan bila helmi nak baring dan tidur disebelahku pada suatu hari jumaat malam sabtu.

Selepas lampu padam, kami masih berbual, dan macam biasa, kami dimestikan menggantung kelambu, ini membuatkan sekali pandang orang lain tak akan tahu yang ada dua remaja gersang di dalam kelambu pada malam itu.







Aku hanya berbaju T dan berseluar pendek manakala helmi memakai sarung tak berbaju. Mulut helmi berbau sangat harum setiap kali ada sesuatu yang dia nak bisik kat telinga aku..."malam ini aku nak romen kau lar..geram tengok badan putih kau..bisik helmi padaku pada malam itu" seolah malam pertama pengantin baru, Helmi agak menggigil bila aku mendakap tubuh nya yang tak berbaju dan bila saja tanganku menyentuh dada helmi yang berombak. "stim lar aku kau buat cam tu.." rengek helmi, manja dan nakal...bibirnya yang dihiasi misai nipis baru nak tumbuh membuatkan senyumannya menjadi suatu lukisan yang terbaik untuk ku hungga hari ini..helmi meraba batang ku.."uhhh..tak padan dengan badan kau yang comel..konek punya la bagak" bisik helmi semakin terpesona dengan teruna yang ditidurinya malam tu..aku hanya tersenyum seronok mendengar pujian helmi tentang batang pelirku yang besar dan keras...dan dalam sekelip mata, kami dah pun bercium erat, mulut bertemu mulut dan tangan meraba kemana yang boleh...lembut punggung helmi dibaluti kain nipis bila aku meraba bonjolan bontotnya...helmi menggeliat penuh nafsu dan nikmat bila tangan ku mengurut sekitar celahan lubang bontot dia dari dalam kain pelikat yang akhirnya terurai tak lama selepas tu..kalau lah aku dah pandai jolok masa tu, tentu sekali lubang helmi akan merekah malam tu tetapi memandangkan aku leih berperanan sebagai 'girl' so aku yang kena jilat dan dimamah oleh mulut helmi yang rakus...habis setiap inci badanku diterokai helmi dengan penuh minat dan berahi...maafkan aku Izzarrin, helmi lebih memberikan kepuasan padaku, kerana layanannya pada aku sungguh istimewa. Helmi menjilat dan menghisap batangku.. meleleh-leleh air maziku melimpah keluar...rekahan bontotku juga diterjah dengan jari nakal budak form 2 ni dan aku dapat rasa jari dia mula menyontot lubang virgin aku..."Helmi...buatlah sesuka hati kau..aku milik kau" bisik ku manja..helmi menjadi lebih jantan sebaik ungkapan itu kuberikan padanya..."sayang abang akan menodai kesucian mu malam ni...jangan nangis ya.." pujuk helmi penuh romantis.. Memang kami terlalu muda, walaupun tusukan yang berkali kali diberikan oleh helmi menghala kelubang jubur ku, hanya setakat menekan ajer..tapi sentiasa tersasar ke celah paha ku,,, tapi tak sampai 10 minit pancutan hangat helmi telah memandikan rekahan bontot ku dan kelangkang ku..habis basah cadar dan selimut ku...ah...sorry..sayang..aku terlalu ghairah dan sangat sayang pada ka" bisik helmi..."sakit tak tadi?" helmi bertanya padaku..dalam hatiku mula teragak agak untuk menjawab sebab batang 5 inci helmi yang sederhana besar tu tak pun memecahkan teruna ku...aku hanya mengangguk manja seolah olah dialah yang pertama menerjah pintu larangan milik ku...dengan perasaan yang penuh ikhlas helmi membuat janji yang dia akan terus menyayangiku sebab dialah yang telah merosakkan aku..ermmm..macam wayang pulak si helmi ni beraksi tapi aku suka caranya...semenjak malam tu, bercium mulut adalah suatu kemestian setiap hari tak kira dimana dan bila walaupun dalam tandas dan bulan puasa, walaupun sesekali aku masih beromen dengan Izzarrin dan ramai lagi lelaki budak form 3 yang lain termasuklah rakan sebayaku yang juga form 2, seperti fazil dan shahir dan sahari...walau bagaimanapun lelaki yang kupilih untuk memecahkan kesucian lubang ku masih lagi milik helmi iaitu pada suatu malam ketika bulan puasa selepas sahur..helmi berjaya mencari dan menembusi pintu lubang juburku lalu aku berikan kenikmatan dan pengalaman pertama yang terbaik walaupun amat pedih untuk lelaki yang aku sangat sayangi dan paling cute dalam hidupku hingga kini...

Indah sungguh waktu itu, dan masa di form 2 saja, lebih sepuluh konek awal remaja yang dapat ku pegang, kujilat, ku lancap dan satu dua dari mereka yang hensem dan cute aku relakan mereka membolosi lubang keramatku selain helmi, walaupun sangat sakit ketika ditembusi daging pejal remaja gersang yang aku pilih untuk mencuba lubang teruna ku..

No comments:

Post a Comment