Friday 1 July 2011

Kisah Arama Lelaki - 1

aku selalu berfantasi untuk membuat adegan seks dengan remaja di tempat yang agak terbuka dan dalam suasana selamba. Itu hanya impianku, tapi tak sangka, pada hari keramat tu..akhirnya semuanya menjadi kenyataan dan lebih menyeronokkan lagi ia berlaku dalam suasana dan keadaan yang tak dirancang sama sekali. Petang sabtu pada bulan May2003, aku terasa hendak keluar dari area Kl yang sibuk untuk ambil angin..aku ajak housemate aku pergi sekali. Aku dengan spontan memilih untuk memandu menghala ke Damai Laut Sitiawan tanpa ada buat booking hotel awal awal seperti ysng selalu aku buat. Macam yang aku jangka, hotel besar semuanya penuh dan akhirnya aku menginap kat satu chalet yang sangat kecil tapi memandangkan jam dah pun pukul 10.25pm, aku tak der pilihan lain. Kira kira pukul 11pm aku dan kawan aku R, keluar jalan jalan kat tepi pantai yang gelap dan sunyi tu sambil kami merungut tentang perjalanan yang tak berapa seronok kali ini..tiba tiba suara bising kat tepi laut tak jauh dari chalet aku menarik perhatian kami. Sekumpulan remaja sedang melepak dan mandi sambil memasang unggun api di kawasan luar pantai chalet tersebut. At least aku rasa seronok sikit mendengar gelak tawa remaja yang keriangan tu..dan oleh kerana agak jauh aku dan R mengambil keputusan untuk mandi laut sekejap. Aku dan R menanggalkan semua pakaian kami dan kami terjun ke dalam laut dalam keadaan berbogel..sekitaran agak gelap..bukan ada orang nampak fikir kami. Dalam 15 minit berendam.. tiba tiba suara bebudak remaja tersebut makin hampir dengan ku..alamak dia orang berenang menuju ke arah kami, yang buatkan aku panik sebab kami berdua mandi tanpa seurat benag pun.. macam dirancang 5 orang remaja tersebut menyapa kami dan aku yang memang selamba terus menjadi rakan berbual mereka. Abang..kami ada panggang ayam dengan kopi..abang boleh ler join kita orang makan nanti sebab kat sini tak der restoran yang buka malam malam. Tentunya aku dan R setuju tetapi yang menjadi masaalahnya bila kami pergi ke pantai, bebudak tu agak terkejut melihat yang kami berdua telanjang bulat dan tentunya badan aku yang seksi dan slim di dalam samar cahaya malam membuatkan remaja tersebut agak seronok mungkin pengalaman pertama melihat lelaki bogel didepan mata mereka. Cepat cepat aku pakai shorts aku balik dan kami berkumpul kat unggun api. Semua budak budak tu masih sekolah cuma seorang ajer yang berumur 18. Masa kat unggun api tersebut, remaja tersebut kelihatan begitu seksi dengan hanya berseluar dalam basah dan masing masing duduk mencangkung sekeliling unggun api menampakkan bonjolan telur mereka dicelah kangkang masing masing. Suatu pemandangan yang sangat memberahikan bagi ku lebih lebih lagi semuanya remaja belasan yang sedang membesar dan badan mereka yang licin dan berotot halus membuatkan semuanya kelihatan perfect dan aku perlu berbuat sesuatu tindakan drastik untuk merealisasikan impianku di samping memberi suatu pengalaman yang terbaik untuk remaja remaja ini yang tentunya tak pernah dibelai atau di puaskan dengan cara yang penuh sensasi..sambung
Lepas dah agak kenyang dan aku pun dah puas melihat telur telur bebudak yang terbonjol dari dalam underwear secara free show tu.. kami pun berpecah pada 2 kumpulan.Kawan aku R bawak 4 orang ke chalet kami dan aku dan dua lagi budak form 2(H) and form 3(S)masih nak terjun kelaut mandi lagi satu round. Sekitaran memang sunyi dan kini jam dah pun pukul 12.40 tengah malam..tapi air laut waktu malam agak panas..cuma perlu berendam tanpa bangun itu saja..Dari cerita pasal sekolah kami mula bercerita pasal gf dan seks, termasuklah bab melancap dan sebagainya.Mula mula S dan H agak malu untuk bercerita tetapi setelah aku mulakan dulu mereka pun jadi biasa dan mula bercerita kisah masing masing mula mula melancap..Rupa rupanya kedua dua mereka mempunyai pengalaman tersendiri dan ada jugak pengalaman konek mereka di mainkan oleh rakan sekolah yang agak soft type kat toilet sekolah. Bila aku rasa mereka berdua dah mula open dan biasa dengan seksual, kami yang dah mula kesejukan berdiri dalam air laut yang dalamnya sampai ke paras dada, mula berpelukan untuk menghilangkan sejuk tapi tujuan aku lain..iaitu untuk membiasakan diri mereka dipeluk oleh lelaki lain..aku tengok mereka berdua seronok dengan pelukan secara bertiga.. tangan aku mula merayau kedalam air dan memegang pinggang kedua dua budak remaja tu. Dan bila aku mula menjalar ke arah seluar dalam mereka, keduanya nampak sedikit resah dan aku hanya berkata..releks lar... inikan pertemuan yang tak dirancang so kita kena buat suatu pengalaman yang menarik yang tak akan kita lupakan..dalam hatiku agak gabra jugak kalau kalau tindakan aku tak disengagi tapi bila kedua dua mereka hanya tersenyum bila tangan ku mula meraba kat celah kangkang mereka dan menyentuh dua batang remaja yang sudah separuh tegang dalam air laut yang agak sejuk tu..ereksi meraka mula menampakkan respon bila H dan S tak melawan tapi hanya sekadar berkata syok jugak bila orang pegang pegang ni..kan? itu membuat kan aku pasti kedua budak ini bakal merealisasikan inpian ku selama ni.. Mereka berdua menyentuh pulak batang aku yang memang dah tegang habis dalam air dan aku mencadangkan kami bertiga berendam dalam keadaan bogel lalu melondehkan seluar dalam meraka dan aku campakkan ke arah pantai termasuk shorts yang aku pakai. Kini tiada apa lagi yang kami malukan, ketiga tiga badan bersentuhan dan konek yang terpacak tegang mengenai kulit masing masing. Aku mengurut urut batang mereka sehingga sudah ada keluar bunyi keluhan nikamat dari mulut S dan H. Aku mengajak mereka bercium mulut dan dalam keadaan stim semua suruhan menjadi suatu yang mudah untuk dituruti, berciumlah kami dalam 3 some yang penuh nikmat dan kedua dua mulut remaja yang masih fresh tu begitu menyeronokkan aku. Habis pipi,leher dan nipple mereka aku jilat dan aku pasti mereka tak pernah menerima jilatan dan hisapan di tetek sambil tangan aku meraba lembut kat celah bontot...meronta ronta kedua remaja ini menahan kesedapan yang tak pernah mereka kecapi sebelum ini. Kami naik ke pantai dan aku baringkan mereka dalam keadaan 3 some, aku menghisap batang S dan S menghisap batang H, dan H menghisap batang aku. Suasana begitu ghairah dan menyeronokkan sehingga suatu patah perkataan pun tak keluar dari mulut masing masing selama 10minit cuma bunyi hisapan dan deruan ombak memukul pantai di awal pagi penuh nikamat itu. Bertukar posisi beberapa kali dan badan kami mula dibalut pasir pantai yang halus menambahkan lagi berahi beraksi di bawah langit yang kosong dalam suasana yang penuh natural. Aku memberikan suatu lagi pengalaman nikmat untuk adik remaja ni bila aku menyuruh mereka membuka kangkang dan lubang bontot mereka yang kental aku jilat dan mainkan dengan jari... mengerang S dan H tak terhingga malam tu..dan S yang setahun lebih tua dari H mula menyemburkan air mazi yang banyak kat atas perutnya yang kental. Memang bebudak remaja ni sangat teransang bila kedua dua batang mereka tak turun turun dari tadi dan hanya mencacak ke langit seorang 5inci dan seorang lagi 6 inci. Puas aku jilat dan hisap batang keras remaja tu ditengah tengah malam yang melanggar adat dan peraturan. Kini kedua dua mereka pulak aku suruh silih berganti menjilat lubang keramat aku dan mereka dengan selamba membuat terbaik untuk aku. Aku sambung semula menghisap dan melancapkan batang S yang lebih besar dari H dan dalam 5 minit terpancut air mani yang banyak ke muka dan pipi aku dan H, H pula mengambil giliran dengan memancutkan air maninya kat atas dada S dan sedikit terkena mata aku membuatkan aku rasa panas dan pedih. Aku menyuruh kedua dua mereka pulak menghisap batangku secara bergilir dan aku pancutkan ke dalam rongga mulut H yang panas...kami bercium dan menghisap lebihan airmani ku dari dalam mulut H dan bercium dengan rakus selama beberapa minit. Abang kena cuci dulu ni..kalau tak dia orang yang lain tahu..habis kami kena ejek kat sekolah nanti..aku setuju dan lepas mandi di common toilet kami balik ke chalet dan yang mengejutkan aku mereka yang lain semua sudah tidur dan kawan aku R sedang memeluk seorang rakan mereka form 5 dengan hanya kedua duanya memakai seluar dalam dan 4 orang lagi pun tidur dengan tak berbaju ditepi katil dalam keadaan berpelukan..H membisikkan pada aku..abang..dia orang pun projek jugak tengok tu..seluar kawan saya basah dan berbau air mani... aku hanya tersenyum dan tentunya aku dan dua orang rakan seks aku tidur di bahagian hujung bilik sambil berbogel dan berkongsi satu selimut...disitulah dalam diam diam aku basahkan konek aku dengan air liur dan bermain kat celah kangkang H yang menghadapkan bontotnya ke arah aku..tapi aku tak fuck jubur dia sebab nampak dia tak ready dengan jolokan aku..lagipun aku tak bawa kondom atau KY untuk tujuan tersebut. Esoknya kami berpelukan mengucapkan selamat tinggal selepas sarapan pagi dan H dan S sempat berbisik kat telinga aku..abang..pengalaman semalam memang seronok dan kami berdua akan selalu buat macam tu kalau kami terasa gian dan stim..dulu kami malu walaupun dalam hati memang tension nak pancut dan suruh orang lancap tapi sekarang kami dah tahu apa nak buat. Aku balik semula ke KL bersama seribu satu kenangan yang tak mungkin aku lupakan...
 
http://faisalkum.blogspot.com/2011/05/kisah-asrama-lelaki_3453.html

4 comments:

  1. Iman Hakimi
    16 October 2014 20:00

    Iman sedang mencari cinta coz baru break....
    Top yg imn cari tu mesti tinggi sket drpda iman. >165 cm
    kurus/average
    umur 24 - 35
    Yg boleh trima iman ni hyperhydrosis..
    Pape pun meh la knal2 dulu... Dah knl aty budi barulah kita melangkah ke tahap seterusnya..
    Bukan senang nk move on drpda cinta lalu tetapi biarlah ianya mnjdi memori terindah.

    ReplyDelete
  2. I lelaki lembut....tringat first kne liwat...umo 15...mase tu pakai t shirt hitam ketat dgn seluar track...sorang pak cik tu mmg geram giler tgk...trus kne tarik kebun durian...sakit nk pecah rase dubur...

    ReplyDelete
  3. I lelaki lembut....tringat first kne liwat...umo 15...mase tu pakai t shirt hitam ketat dgn seluar track...sorang pak cik tu mmg geram giler tgk...trus kne tarik kebun durian...sakit nk pecah rase dubur...

    ReplyDelete
  4. camtu jugak dgn ayah kwan aku ...stim tgk aku pakai gtu...

    ReplyDelete